רישוי סוכני ביטוח

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי לוקחים בדרך כלל בין שנה וחצי לשנתיים תלוי בקצב הלימוד של הסטודנט. מעוניינים לעבוד בתור סוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים? המכללה שלנו מציעה את כל הקורסים הנדרשים עבור ההכשרה.

מה כולל רישוי סוכני ביטוח?

אנחנו מלמדים שני מסלולים בתחום הביטוח, המסלול האלמנטרי והמסלול הפנסיוני. שניהם מורכבים משישה קורסים, והם מועברים בצורה מקוונת או פרונטלית. במסלול האלמנטרי הקורסים הם יסודות הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, כלכלה, ביטוח רכוש וביטוח תאונות. ארבעת הקורסים הראשונים הם גם חלק מהמסלול הפנסיוני. בנוסף לכך תלמדו את הקורסים ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. לאחר מעבר של ארבעת מבחני היסוד בכל תחום, תוכלו ישירות להתחיל בסטאז' שאורכו חצי שנה. בהמשך הדרך תוכלו להוציא רישיון כפול בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, בתוספת של שני מבחנים בלבד וסטאז' נוסף של חצי שנה.

רישוי סוכני ביטוח
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים. אנחנו מלמדים את תוכנית לימודי ביטוח פנסיוני בצפון המקיפה ביותר מבין מסלולי הלימוד הנלמדים ברחבי הארץ. כמו כן, הסטודנטים שלנו הם בעלי אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

במהלך הלימודים בתחום נעבור אתכם על כל חומר לימוד ביטוח אלמנטרי הנדרש עבור הבחינה, ונקנה לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות. כמו כן, בסיום הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לבוגרי המכללה להשתלב בעבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות הצעות עבודה מעולות מדי יום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן