רישיון ייעוץ פנסיוני

יועצים פנסיוניים חייבים לעבור הכשרה בתחום. בשביל לקבל רישיון ייעוץ פנסיוני, על הסטודנטים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחני גמר. מקצועות היסוד הם כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות ויסודות הביטוח. קורסי הגמר הם מקצועית א' וגמר פנסיוני. לאחר סיום המבחנים בהצלחה מקבלים את הרישיון הפנסיוני. העבודה בתחום היא בעיקר במסגרת הבנקים. אבל תוכלו כמובן לעבוד כיועצים עצמאים. לפני תחילת העבודה יש לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודים אצלנו במכללה מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, ויש לנו תוכנית לימודים מקיפה. המוטו שלנו הוא לימודים המכוונים למעשה המכשירים אתכם לעבודה. כל החומר התיאורטי הנלמד, חייב לשרת אתכם בהמשך ולעזור לכם כמובן לעבור את המבחנים בהצלחה. אחוזי ההצלחה שלנו במבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, הם מהגבוהים בארץ. כמו כן רוב הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שמייד עם סיום הלימודים תוכלו להשתלב בקלות במעגל העבודה.

הכשרה כיועצים פנסיונים, משווקים או סוכני ביטוח

בתחום הפנסיוני ישנן שלוש הכשרות מרכזיות ייעוץ, שיווק וסוכן ביטוח. אצלנו במכללה תוכלו להתמחות בכל אחד מהתחומים. לימודי ייעוץ פנסיוני נלמדים במכללה במסלול מקיף שמעניק לסטודנטים את כל הכלים והידע הדרוש להצלחה בתחום. יועצים פנסיוניים אינם מורשים למכור ולשווק פוליסות ביטוח ללקוחות, התפקיד שלהם הוא ייעוץ אובייקטיבי בלבד לטובת הלקוח. משווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים במסגרת בית השקעות או סוכנות שבהם הם עובדים. סוכני הביטוח עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות.

מעוניינים לדעת איזה תחום מתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. בתהליך הייעוץ נעבור אתכם על תוכניות הלימודים השונות, ונתאים את התוכנית לצרכים הייחודיים שלכם ולזמן העומד לרשותכם. אלת תפספסו הזדמנות להצלחה, אנחנו מחכים לכם אצלנו במכללה.

דילוג לתוכן