רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי

צרכנות נבונה, בכל תחום שהוא, מבוססת על השוואה מושכלת בין אופציות שונות. גם כשמחפשים ביטוח דירה השוואת מחירים היא צעד הכרחי, אבל במקביל לבדיקת העלויות של כל פוליסה אפשרית חשוב מאוד לבחון פרמטרים נוספים ולוודא שהביטוח אכן מאפשר לכם לישון בראש שקט.

מי שמורשה למכור ביטוחי דירות, ובהתאם יכול גם לעזור לכם לבחור את הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם, הוא סוכן ביטוח אלמנטרי. סוכני ביטוח אלמנטריים יכולים לעבוד הן כשכירים והן כעצמאיים, כשבכל מקרה ניתן להגיע להכנסות חודשיות גבוהות ובפרט אם מפגינים חריצות ורצינות.

על-מנת להפוך לסוכן ביטוח אלמנטרי יש לעבור 6 בחינות לימודי ביטוח אלמנטרי – במקצועות יסודות הביטוח, ביטוח רכוש, ביטוח תאונות, סטטיסטיקה ומימון, כלכה וחשבונאות. כמו כן נדרש סטאז' של חצי שנה שאותו ניתן לעבור במקביל ללימודים. במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול לימודים שמכין את התלמידות והתלמידים לכל הבחינות הנ"ל ומאפשר לצלוח את כולן תוך שנה וחצי עד שנתיים.

המרצים בכל הקורסים הינם בעלי ניסיון נרחב בהוראה ובפרט בכל הקשור להכנה לקראת המבחנים שאותם יש לעבור כדי לקבל רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי. בנוסף מקבלים המשתתפים בכל קורס גישה לאתר אינטרנט ובו הרצאות מצולמות (לטובת חזרה על כל נושא שנדרשת בו התעמקות נוספת) ושאלות שדומות לאלה שיופיעו במבחן (כדי שתוכלו לדעת בדיוק איפה אתם עומדים ולהגיע למבחן מוכנים היטב). חשוב לציין כי אין תנאי קבלה ללימודים ואין צורך בידע קודם – כל אחד וכל אחת יכולים להפוך לסוכני ביטוח אלמנטריים ולזכות בהכנסות נאות, וכאמור לעשות זאת תוך עד שנתיים.

לאחר מעבר כל הבחינות, תוכלו להיעזר בחברת ההשמה של אורין שפלטר שמתמחה בהשמה בתחום הביטוח ונמצאת בקשר רציף והדוק עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל. בנוסף לאופציה של עבודה בחברת ביטוח ניתן גם להקים עסק עצמאי בתחום, ועוד אפשרות היא להיעזר בתחילת הדרך בסוכנות הביטוח של המכללה לשם קבלת הכנסה קבועה עד לבניית תיק לקוחות.

 

דילוג לתוכן