רישיון סוכן ביטוח משרד האוצר

סוכני ביטוח שעברו את ההסמכה הנדרשת בשביל לעבוד בתחום, זכאים לקבלת רישיון עבודה על ידי הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר. התשלום עבור הרישום מתבצע באתר הממשלתי של משרד האוצר. בישראל ישנם שני מסלולים מרכזיים של קורסים בביטוח עבור סוכני ביטוח, המסלול האלמנטרי והמסלול הפנסיוני. בשני המסלולים תצטרכו לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים נוספים. בנוסף לכך, תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה. מבחני היסוד זהים בשני המקצועות, לכן ניתן להוציא רישיון כפול בפנסיוני ואלמנטרי בתוספת של שני מבחנים בלבד וסטאז' נוסף של חצי שנה.

הדרך היעילה ביותר להתכונן למבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך, היא באמצעות קורסי הכנה מקצועיים במכללות השונות ברחבי הארץ. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס הכנה עבור כל אחד מהמבחנים, הכולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ. תוכנית הלימודים המקיפה שלנו כוללת הכנה מעשית לעבודה באמצעות לימוד אינטראקטיבי בכיתה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, מרצי המכללה ומרצים מן החוץ, המקנים לכם ידע מעשי ברמה הכי גבוהה שניתן.

רישיון סוכן ביטוח משרד האוצר
הכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים ויועצים

בתחום הביטוח הפנסיוני תוכלו לעבוד בסיום לימודים אונליין וההכשרה כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים. סוכני הביטוח עובדים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות, והם החוליה המקשרת בין הלקוחות לחברות הביטוח. הסוכנים עובדים כעצמאים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. המשווקים עובדים בדרך כלל כשכירים במסגרת בתי השקעות וחברות וסוכנויות הביטוח השונות. יועצים פנסיוניים בדומה ליועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, אך ניתן כמובן גם לעבוד כעצמאים.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני או אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן