רישיון פנסיוני לימודים

רישיון פנסיוני לימודים במכללת אורין שפלטר, היא ההזדמנות שלכם להצלחה. במסגרת הלימודים אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. הלימודים בתחום כוללים שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ושני מבחני גמר. המבחנים הם מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לאחר סיום ארבעת קורסי היסוד, תוכלו להתחיל סטאז' של חצי שנה. עם סיום הסטאז' תהיו מועמדים לקבלת רישיון משווק פנסיוני.

במהלך הלימודים היועצים שלנו עומדים לרשותכם בכל עת. כמו כן מייד עם סיום הלימודים וההכשרה, תוכלו להשתמש בפורטל המשרות שלנו עבור הבוגרים. אנחנו נמצאים בקשר עם ישיר סוכנויות ובתי השקעות מובילים, השולחים אלינו את הצעות העבודה האטרקטיביות ביותר עבור הסטודנטים שלנו.

לימודים במכללת אורין שפלטר

הלימודים אצלנו מתמקדים בעיקר בהכנה מלאה למבחנים, תוך דגש על עבודה בפועל. אנחנו מכינים אתכם לסטאז' ולהשתלבות מהירה במעגל העבודה. בהתאם לכך, המרצים של המכללה הם אנשי מקצוע שעובדים בפועל בתחום. לייעוץ פנסיוני לימודים יחסית קצרים בהשוואה למקצועות האקדמאים השונים בשוק. אם אתם מחפשים מקום מקצועי ללימוד מעמיק ופרקטי' הגעתם אל המקום הנכון. בנוסף לכך אנחנו מציעים את הקורסים שלנו במתכונת דיגיטלית או פרונטלית הכל בהתאם לצרכים של הסטודנט.

רבים מסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, הם אנשים עסוקים ולכן אנחנו מתאימים את עצמנו אליכם ואל הזמן הפנוי העומד ברשותם. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. כמו כן, הרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו.

בשנים האחרונות רבים פונים ללימודים מקצועיים ישירות לאחר הצבא. אם בעבר מרבית הסטודנטים שלנו היו בעלי תואר ראשון, כיום רובם מגיעים ישירות ללימודים מקצועיים במכללה. רישיון פנסיוני מאפשר לכם להרוויח שכר התחלתי גבוה ולבנות בהדרגה את הקריירה שלכם בתחום.

מעוניינים לקבל את סילבוס הקורס המלא? רוצים להירשם כבר לסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן