רישיון פנסיוני מה זה?

רישיון פנסיוני מאפשר לכם לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים, יועצים או משווקים בהתאם לבחירה המקצועית שלכם. לימודי ביטוח פנסיוני כוללים הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לשם קבלת רישיון פנסיוני, תצטרכו לעשות שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

במכללה שלנו יש לנו קורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים הנדרשים, בארבעת מקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ובשני המבחנים המקצועיים במקצועית א' ובגמר פנסיוני. המכללה שלנו מכינה אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים, ומעניקה לכם יתרון משמעותי במציאת עבודה לאחר סיום קורס סוכן ביטוח פנסיוני. מחלקת ההשמה שלנו עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח, בתי ההשקעות והבנקים הגדולים ביותר במשק, עומדת כולה לרשות הסטודנטים של המכללה.

לאחר סיום הלימודים תוכלו לבחור באיזה תחום אתם מעוניינים לעבוד בייעוץ, שיווק או כסוכני ביטוח פנסיוניים. לאורך כל זמן הלימודים במכללה, אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו ליווי מקצועי צמוד, במהלך כל שלב תוכלו לפנות אל יועצי הלימודים שלנו בשביל להתייעץ בנוגע להכשרה ואפשרויות התעסוקה.

רישיון פנסיוני מה זה?
מסלולי לימוד נוספים בתחום הביטוח

מכללת אורין שפלטר מעבירה קורסים והכשרות נוספות בתחום הביטוח. אנחנו מלמדים קורסי הכנה עבור המסלול בביטוח אלמנטרי ויש לנו קורסים מקצועיים עבור חתמי ביטוח ורפרנטים. בנוסף לכך, יש לנו גם הכשרות נוספות שיכולות להתאים לאנשים שעובדים כבר כעצמאים בתחום הביטוח, קורסי העמקה בתחום, והכשרה מקצועית בייעוץ משכנתאות, להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. במידה ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל ההכשרות שלנו בעולם הביטוח או בתחומים אחרים, אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. ביחד עם היועצים שלנו תוכלו למצוא את המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן