רפרנט ביטוח לימודים

רפרנט ביטוח נחשב כיום לאחד התפקידים המשמעותיים ביותר בכל חברת ביטוח. הרפרנטים מאיישים שורה ארוכה של תפקידים, והם אנשי הקשר המרכזיים בין הלקוחות לבין סוכנות הביטוח. במידה והלקוח נתקל בשאלה כלשהי או חל שינוי במצבו, הוא יוצר קשר עם רפרנט הביטוח, כדי שהאחרון יוכל לתת לו מענה.

על מנת לעבוד בתור רפרנט ביטוח, יש צורך בהכשרה מקצועית. בהתאם לכך, מכללת אורין שפלטר מציעה קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי ייעודי עבור אנשים החפצים לעבוד בתחום.

קורס רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר

אחד היתרונות המובהקים של לימודים בתחום, הוא פרק הזמן הקצר שנדרש עבור תקופת הלימודים. מעבר לכך, המשכורת של רפרנט ביטוח יכולה בקלות להגיע ל- 8000 עד 9000 ש"ח בחודש. חשוב לציין, כי העיסוק בתחום דורש אחריות רבה. החדשות הטובות הן שככל הניסיון עולה והיקף הסמכויות מתרחב, כך עולה גם המשכורת בהתאמה. ההכשרה שתקבלו במסגרת הלימודים במכללה, תכין אתכם היטב לעבודה העתידית שלכם, כך שכבר בתום הלימודים תוכלו להתחיל ליישם את הידע שברשותכם.

רפרנט ביטוח לימודים
מה כולל הקורס עבור רפרנט ביטוח אלמנטרי?

הקורס המוצע על ידי המכללה אורך כ- 3.5 חודשים. קורס רפרנט פנסיוני מתמקד בנושאים רבים, לרבות ביטוח רכוש, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי, ביטוחי בריאות ועוד. במסגרת הקורס תחשפו למגוון התחומים השונים, ותקבלו סיוע בבחירת הנישה המתאימה לכם ביותר.

במידה והצלחנו לעניין אתכם, ואתם רואים את עצמכם משתלבים בתחום, פנו אלינו עוד היום ויועצי המכללה ישמחו לעמוד לשירותכם בכל עת.

דילוג לתוכן