רשימת מקצועות העתיד

העולם מתפתח בקצב מסחרר, וההערכות הן שמרבית הילדים שלומדים היום בבתי הספר ברחבי הארץ, יעבדו במקצועות שכלל לא קיימים כיום. יש הרבה מקצועות שנכחדים, והם כוללים בעיקר כאלו שיכולים להיעשות בעזרת מכונות ומחשבים, ונעשים על ידי אנשים. מקצועות העתיד יהיו טכנולוגיים וכלכליים יותר, אנשים יעבדו הרבה יותר מהבית, והדגש יהיה על ייעול והשגת מטרות בזמן קצר. כאשר חושבים על רשימת מקצועות העתיד הקרוב או הרחוק, אפשר להסיק שהרבה מהן יהיו קשורות לתכנות, למכניזם וכמובן – לניהול כלכלי.

כל הנושא הטכנולוגי הולך ומשתדרג, כאשר המכשירים הטכנולוגיים הופכים זמינים וזולים יותר, ויש דרישה להתייעלות ושיפור בכל זמן. יהיה נכון להסיק שהרבה מאוד מהמקצועות החדשים יהיו קשורים גם לעולם הכלכלה בכלל, ולנושא הביטוח בפרט, שהולך יד ביד עם הטכנולוגיה. העתיד מלא במשרות טכנולוגיים בעולם הביטוח, שיהפכו להיות מבוקשים ורווחיים ביותר. יש הרבה מאוד אפשרויות בעולם הביטוח, כמו מכירות, רפרנטים, חתמים ועוד המון נושאים שמתחברים בצורה טובה מאוד עם העולם שצועד קדימה מבחינה טכנולוגית.

להקדים את המכה

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בישראל בתחום הביטוח, והיא מציעה מגוון מסלולי לימוד אטרקטיביים מאוד בנושא, עם דגש על הסתכלות קדימה, אל העתיד. המסלולים באורין שפלטר מועברים על ידי מספר מאנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ. התוכן במכללה הוא תמיד עדכני לעולם הביטוח של היום ונכון והתנאים הם מושלמים, מפני שהשיעורים והתרגילים מועלים לאתר המכללה ומאפשרים לאנשים ללמוד מהבית ולעבוד במקביל ללימודים. המכללה אף מעודדת את הסטודנטים לצאת ולעבוד בחברות הביטוח הגדולות במהלך הלימודים כדי לצבור ניסיון, ובכך מתקבל תמהיל מושלם של לימודים, עבודה, חיי משפחה והסתכלות קדימה, כדי להקדים את המכה ולהשתלט על תחום שיהיו מבוקש במיוחד בעתיד.

דילוג לתוכן