שכר בחברות ביטוח

סוכני ביטוח עצמאים עובדים בדרך כלל על עמלות מחברות הביטוח והסוכנויות השונות, עמלת נפרעים ועמלת היקפים.

עמלת נפרעים משולמת מדי חודש בחודשו, כל עוד הפוליסה שהסוכן מכר ללקוח עדיין תקפה. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית המשולמת כאחוז מהעסקה. סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים יכולים גם לעבוד כשכירים בחברות הביטוח ולא לקבל את שכרם בצורה של עמלות. במקרה הזה השכר נקבע כמובן בהתאם לתפקיד, להיקף האחריות ולוותק.

סוכני הביטוח הפנסיונים והאלמנטרים, נדרשים לעבור הכשרה מקיפה לפני העבודה בתחום. הסוכנים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. הסוכנים נדרשים גם לעשות סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור המבחנים ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבור אותם בהצלחה.

שכר בחברות ביטוח
לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית ומאפשרים לכם להתכונן בצורה הטובה ביותר לכל דרישות ההסמכה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. הלימודים במכללה נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים תרכשו ידע תיאורטי נרחב וכלים פרקטיים שאותם תוכלו ליישם הלכה למעשה בעבודה בתחום.

המכללה שלנו גאה בתוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ.

רוצים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני או אלמנטרי?

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני או אלמנטרי במכללה שלנו? רוצים לקבל פרטים מלאים על כל הקורסים המקצועיים בצפון ואת הסילבוסים המלאים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן