שכר יועץ משכנתאות

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם, ולנסח את הבקשה עבור הבנקים. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק מהי יכולת ההחזר החודשית שלו. על היועצים לקחת בחשבון כל פרמטר אפשרי, בשביל להעריך בצורה מתאימה מהן מסלולי המשכנתא האידיאליים עבור הלקוחות. בהתאם לכך, הם צריכים להיות בקיאים בכל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ולהבין לעומק את צרכי כלכלת המשפחה.

יועי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים, מוסד פיננסי מתאים או כעצמאים. השכר שלהם נקבע בהתאם למקום העבודה ולוותק שנצבר במהלך השנים. השכר ההתחלתי של יועץ מתחיל הוא בין 6000 ש"ח ל-8000 ש"ח בהתאם למוסד הפיננסי שבו הם עובדים. במהלך השנים הם יכולים להגדיל את השכר בצורה משמעותית ולפתוח עסק כעצמאים. יועץ משכנתאות פרטי יכול להגיע למשכורת חודשית גבוהה בהתאם לצבירת קהל לקוחות נאמן והגדלת מעגל הלקוחות מדי שנה.

לימודי קורס ייעוץ משכנתאות בתחום אינם דורשים תנאים מיוחדים וכל מי שרואה את עצמו עוזר ללקוחות באחד הרגעים המשמעותיים בחיים, מוזמן להצטרף למסלול הלימודים אצלנו במכללה.

שכר יועץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות מקנים לכם ידע וכלים מעשיים, שיאפשרו לכם לזהות את צרכי המשפחה ולבנות עבורה את תמהיל המשכנתא המתאים. במהלך הלימודים תרכשו ניסיון מעשי בייעוץ משכנתאות, ותתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים ביותר בארץ. לימודי משכנתאות אצלנו מקיפים את כל החומר הנדרש, והם כוללים לימוד של כל הסוגיות המשפטיות בתחום הנדל"ן, לימוד והכשרה של שיטות מכירה ועוד תחומים רבים נוספים. אצלנו תלמדו אצל המרצים הטובים ביותר בארץ ותרכשו ידע מעשי שישרת במהלך העבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן