שכר משווק פנסיוני

מוצרי החיסכון הפנסיוני, עוזרים ללקוחות לצאת לגמלאות בצורה בטוחה. בהתאם לכך, הביקוש לשירות מקצועי של משווקים פנסיוניים, נמצא תמיד במגמת עלייה. מדי שנה עשרות אלפי עובדים במשק הישראלי עצמאים ושכירים פונים למשווקים פנסיוניים, בשביל לרכוש מוצרי ביטוח המתאימים עבורם. המשווקים מורשים למכור ללקוחות מוצרים כגון, קופות גמל, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי בריאות וביטוח עבור אובדן כושר עבודה.

משווק פנסיוני מרוויח שכר ממוצע של 18,000 ש"ח לאחר כמה שנים של עבודה בתחום. בתחילת הדרך המשכורת הבסיסית עומדת על 8000 ש"ח לחודש ללא תוספות של בונוסים ועמלות, שיכולים להגדיל באופן משמעותי את השכר החודשי.

לימודי שיווק פנסיוני

כל אחד ואחת מכם יכול להפוך למשווק פנסיוני מבוקש עם שכר חודשי גבוה ואפשרויות קידום רבות. לצורך ההכשרה בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ולעשות סטאז' של חצי שנה. המבחנים במקצועות היסוד הם ביסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון וסטטיסטיקה. בנוסף, תצטרכו לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים בניתוח ניירות ערך ובגמר פנסיוני.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים ומקנים לכם סט פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

שכר משווק פנסיוני
הרשמה ללימודים במסלול של שיווק פנסיוני

הלימודים במסלול של שיווק פנסיוני מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. שיווק פנסיוני לימודים נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו מיידית להתחיל בסטאז' שאורכו חצי שנה.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור שיווק פנסיוני. אנחנו גאים באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

מעוניינים להצטרף אלינו ללימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני מומלץ במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן