שכר סוכן ביטוח אלמנטרי

סוכני הביטוח שמורשים להתאים ללקוחותיהם ביטוחי רכב הם סוכני הביטוח האלמנטריים – על-מנת להפוך לסוכן ביטוח אלמנטרי, שכיר או עצמאי, נדרש רישיון מטעם משרד האוצר. הרישיון ניתן לכל מי שעובר בהצלחה מבחנים במקצועות יסודות הביטוח, ביטוח רכוש, ביטוח תאונות, כלכלה, חשבונאות וסטטיסטיקה ומימון.  

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסי הכנה לכל המבחנים הנ"ל כך שתגיעו אליהם מוכנים במלוא מאת האחוזים – בדרך זו ניתן להשלים את המסלול כולו תוך שנה וחצי עד שנתיים בלבד, ולהתחיל להתפרנס כסוכן ביטוח אלמנטרי. המכללה מסייעת לבוגרים ולבוגרות שלה גם לאחר מעבר כל הבחינות: חברת ההשמה של אורין שפלטר מקיימת קשרי עבודה הדוקים עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ (הראל, כלל, מגדל, הפניקס, מנורה ועוד), ובעזרתה ניתן להגיע למשרת שכיר מתאימה תוך זמן קצר. סוכנות הביטוח של המכללה מאפשרת לבוגרות ולבוגרים שמבקשים להקים עסק עצמאי לעשות זאת עם תמיכה לוגיסטית וגב פיננסי שמספק הכנסה קבועה עד לבניית תיק לקוחות גדול מספיק. כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי תלוי לרוב בכמות הלקוחות שלו ולכן השמיים הם הגבול. 

עוד כדאי לדעת כי מסלול זה פתוח לכולם – אין צורך בידע קודם או בזיקה כלשהי לתחום הביטוח. סוכני ביטוח אלמנטריים מורשים לשווק גם ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחי תאונות אישיות, ביטוחי דירות, ביטוחים עסקיים ועוד, ונהנים מהכנסות נאות ומעניין רב בעבודתם.

דילוג לתוכן