שכר סוכן ביטוח מתחיל

כמה מרוויח סוכן ביטוח? שכר סוכן ביטוח מתחיל תלוי במספר רב של גורמים כגון ניסיון מקצועי ותחום ההתמחות. סוכני ביטוח מנוסים עם וותק יכולים כל שנה לשדרג בצורה משמעותית את השכר שלהם. הסוכנים עובדים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים התלויות בהיקף ואיכות העבודה. בתחום הביטוח תוכלו להתמחות בביטוח חיים, ביטוח בריאות או רכוש ובכל אחד מהתחומים תנאי השכר הם שונים. על פי הנתונים האחרונים של משרד הכלכלה והתעשייה שכר סוכן ביטוח מתחיל מ-8000 ש"ח לחודש. מדובר בשכר התחלתי שיכול בתוך מספר שנים בודדות להגיע ל-20,000 ש"ח בחודש ואף להרבה יותר. מבחינת השכר והתנאים של סוכני ביטוח, השמים הם הגבול.

לעבור הכשרה בתור סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים מסלול לימודי רישיון סוכן ביטוח מלא עבור סוכני ביטוח במתכונת מקוונת או פרונטלית. במסגרת הלימודים במכללה נכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ונקנה לכם סט כלים פרקטי להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

שכר סוכן ביטוח מתחיל
הרשמה ללימודי ביטוח במכללה

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. בתחום האלמנטרי העבודה כסוכן ביטוח היא בדרך כעצמאי, מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום הפנסיוני עומדות לפניכם שלוש אופציות, ייעוץ פנסיוני, שיווק פנסיוני ועבודה כסוכן ביטוח. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בנוגע לחסכונות הפנסיוניים שברשותם, המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרי ביטוח מטעם החברות והסוכנויות השונות, והסוכנים מספקים שירות כולל ומקיף בתחום.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן