שכר סוכן ביטוח

אחד המקצועות הרווחיים ביותר בשוק העבודה, הוא סוכן הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. בתחילת הדרך השכר הוא בהתאם לשכר הממוצע במשק. אבל, במרוצת השנים ניתן להגדיל את המשכורת החודשית בצורה משמעותית.

סוכני ביטוח שעובדים כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות, מרוויחים שכר משמעותית גבוה יותר מהשכר הממוצע במשק, בהתאם למקצועיות ולשירות הניתן ללקוח. הסוכנים העצמאים מספקים ללקוח יחס אישי ומעניקים לו שירות מקצועי לאורך שנים רבות. רוב הלקוחות של סוכני הביטוח הפנסיוניים והאלמנטרים, נשארים אתם לאורך השנים ונעזרים בשירות המקצועי שלהם בכל פעם שהם זקוקים לכך.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. הלימודים כוללים קורסי הכנה עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשני התחומים הפנסיוני והאלמנטרי, תצטרכו לעבור את אותם מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח בנוסף לשני מבחנים מקצועיים נוספים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור הבחינות במתכונת מקוונת או פרונטלית. המכללה שלנו היא המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בתחום ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

שכר סוכן ביטוח
לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפנסיונית והפיננסית. מדי שנה אנחנו מלמדים עשרות קורסים והכשרות מעשיות במגוון רחב של תחומים. בתחום הביטוח והמשכנתאות אנחנו מלמדים קורסים עבור חתמים ורפרנטים וקורס יועץ משכנתאות מומלץ. יש לנו מסלול לימודים מלא עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, ומסלול המכיל את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן