שכר של יועץ משכנתאות מתחיל

יועצי משכנתאות מצמצמים באופן משמעותי את פערי הידע בין הלקוח לבין הבנקים. היועצים מאפשרים ללקוחות לקחת החלטות מודעות בנוגע למשכנתא. היועצים מספקים ללקוחות את כל הידע הנדרש עבור קבלת ההחלטה. הם עוזרים ללקוח להגיש את הבקשה מול הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. אבל בפועל הם עושים הרבה יותר מכך, הם מאפשרים לזוגות צעירים להגשים את החלום לקניית נכס וחוסכים עבורם תשלומים מיותרים. היועצים חוסכים עבור הלקוחות אלפי שקלים מדי שנה ומאפשרים להם לקחת משכנתא בתנאים נוחים. בנוסף לכך, הם בודקים לעומק שיכולת ההחזר של הלקוח אכן תואמת את המציאות. לפעמים עדיף לפרוש את המשכנתא לשנים רבות יותר ולא לקחת סיכון מיותר. 

שכר של יועץ משכנתאות מתחיל

השכר של יועץ משכנתאות מתחיל תלוי כמובן בסוג העבודה. קודם כל תוכלו לעבוד כעצמאים או כשכירים במסגרת הבנקים או במסגרת מוסד פיננסי מתאים. יש הבדל משמעותי בין יועצים שעובדים במסגרת הבנק לבין יועצים אובייקטיבים עצמאים או שכירים. השכר ההתחלתי הממוצע נע בין 7000 ש"ח עד 10,000 ש"ח. אבל כפי שציינו ישנם הבדלים משמעותיים בין התפקידים השונים. אתם מוזמנים להתקשר אל יועצי הלימודים של המכללה, בשביל להבין לעומק מהו השכר ההתחלתי הריאלי במקרה הפרטי שלכם. 

לימודים במכללת אורין שפלטר, קורס יועץ משכנתאות 

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס יועץ משכנתאות, המכשיר אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע. אצלנו מלמדים מרצים מעולים, מנהלי אשראי ממספר בנקים, עורכי דין בכירים בתחום המקרקעין, מומחים מתחום הביטוח והנדל"ן ועוד אנשי מקצוע נוספים. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם פרקטית לעבודה בתחום ולהקנות לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה עם לקוחות. בהתאם לכך אנחנו שמים דגש מיוחד במהלך הלימודים על סימולציות ותיאורי מקרים. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המ

דילוג לתוכן