שמאי ביטוח לימודים

שמאי ביטוח עוסק בהערכה של רכוש לצורך ביטוח או צרכים אחרים כנדרש. בתחום הביטוח השמאים מתעסקים בארבעה תחומים מרכזיים. שמאי רכב, שמאי רכוש, שמאי ימי ושמאי חקלאי. הלימודים בתחום מכשירים את הסטודנטים לתחום הספציפי המתאים עבורם ביותר. מסגרת הלימודים מתמקדת בתחום הביטוח באופן כללי ובכל נושא ספציפי בהתאם לדרישות. לימודי ביטוח פנסיוני יעסקו במוצרים הפנסיונים השונים והתאמתם אישית ללקוח, לימודי ביטוח אלמנטרי עוסקים בביטוחים השונים בשוק. בתחומים רבים בחיים, שירות מקצועי של שמאים הוא עניין הכרחי. במקרה של פריצה לדירה או לעסק או נזק למפעל, יש צורך בשמאי רכוש בשביל להעריך את גודל האובדן, ולקבוע את הסכום המתאים לתשלום. בנוסף לכך, יש עוד תחומים רבים בהם לקוחות זקוקים לעזרה של בעל מקצוע מיומן. 

בתחום של שמאות רכב אתם חייבים רישיון, אך בתחומים נוספים אין חובה להיות בעל רישיון בשביל לעסוק בתחום. אבל בכל מקרה לימודי שמאי ביטוח במכללה מתאימה, הם הדרך הנכונה להבטיח את עתידכם המקצועי.

שמאי ביטוח לימודים

עולם הביטוח מחכה לכם מעבר לפינה

תחום השמאות הוא חלק מעולם הביטוח. בנוסף לשמאות, ישנם מקצועות נוספים היכולים להתאים עבורכם. במכללת אורין שפלטר, לימודי ביטוח מאפשרים לאלפי סטודנטים לרכוש מקצוע והשכלה בתחום. ובסיום כל שלבי הלימודים וההכשרה גם עוסקים ברישוי סוכני ביטוח. יש לנו מסלול לימודים מיוחד להכנה לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ועוד מסלולים מקצועיים נוספים עם הכשרה אישית שלנו ותעודה של המכללה. 

יש לנו מסלול בביטוח פנסיוני המכשיר אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, משווקים ויועצים. יש לנו מסלול עבור סוכני ביטוח אלמנטרים. יש לנו קורס סוכן ביטוח פנסיוני מיוחד עבור סוכני ביטוח הנקרא מאסטר פנסיוני המשמש מעין התמחות פרקטית לסוכנים שעובדים בפועל. יש לנו קורסים בחיתום עסקי, חיתום כללי ורפואי. בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע לתוכנית הלימודים, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי המכללה. אנחנו כאן עבורכם בשביל לעזור לכם לבחור נכון. עולם הביטוח מחכה לכם מעבר לפינה.
התפקיד של שמאי ביטוח כולל את הערכת שווי הרכוש, כלומר שמאי ביטוח מעריכים את שווי הרכוש של לקוחות חברות הביטוח, כגון מכוניות, בתים, עסקים, ועוד. מעבר לכך, הם מסייעים בתביעות ביטוח, לרבות הערכת הנזק שנגרם לרכוש.
שמאי ביטוח מספקים ייעוץ ללקוחות חברות הביטוח בנושאים שונים ומגוונים, כגון בחירה של פוליסות ביטוח מתאימות. שמאי ביטוח צריכים להיות בעלי ידע בתחומי הביטוח שבהם הם מייעצים לחברות, כגון, שוק ההון ומיסוי. כמו כן, שמאי ביטוח צריכים להיות בעלי כישורי תקשורת ושירות לקוחות טובים.

שמאי ביטוח לימודים
לימודי ביטוח, שוק ההון ומשכנתאות


מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם מספר מסלולים מקצועיים בתחומי שוק ההון, ביטוח, ומשכנתאות. הלימודים במכללה מועברים בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. בנוסף לכך, בחלק ממסלולי הלימוד אנחנו מלמדים במתכונת ההיברידית המשלבת בין לימוד פרונטלי לדיגיטלי.
הסטודנטים שלנו נהנים מהידע המקיף אותו הם מקבלים מהמרצים הטובים ביותר, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. רוב הקורסים וההכשרות שלנו פתוחים לקהל הרחב, ואין צורך כלשהו בידע מוקדם. בחלק מהמסלולים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה לאחר סיום הלימודים וההכשרה המעשית. אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הבחינות בביטוח פנסיוני ואלמנטרי ואת קורסי ההכנה בשוק ההון עבור יועצים, משווקים ומנהלי תיקים.


איזה מקצוע כדאי ללמוד במכללת אורין שפלטר?


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? פנו עוד היום אל היועצים שלנו והם ישמחו לסייע לכם בבחירת הכיוון המתאים. המכללה שלנו הינה המכללה הגדולה ביותר בארץ בכל הנוגע להשכלה פיננסית, שבה כל אדם יכול למצוא את התחום ההולם את כישוריו.

דילוג לתוכן