תואר ראשון בביטוח בצפון

מעוניינים לעשות תואר ראשון בביטוח בצפון אבל מתלבטים האם זה המסלול המתאים עבורכם? הגעתם אל המקום הנכון! תואר ראשון בביטוח מתאים במיוחד עבור אלו מכם שמעוניינים לעבוד בעולם הביטוח בנוסף לרכישת תואר אקדמי. בסופו של דבר תואר אקדמי פותח עבורכם דלתות ומאפשר לכם גם להמשיך לתארים מתקדמים יותר. אבל, אם אתם מעוניינים לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים, הכשרה כסוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני בהחלט יכולה להתאים עבורכם.

הלימודים האונליין במכללה שלנו כוללים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים נדרשים לעשות שישה מבחנים. ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

תואר ראשון בביטוח בצפון
כמה זמן נמשכים לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי?

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. המכללה שלנו מלמדת את מסלול הלימודים המקיף ביותר עבור הכשרת סוכני ביטוח, ואנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע, ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות בתחום. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו גם עוזרים למצוא עבודה בתחום. לאחר סיום כל המבחנים בהצלחה והסטאז' המתאים, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

האם יש תנאי קבלה למסלול?

המסלול עבור סוכני ביטוח מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל אחד ואחת מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מכניס ולהתחיל לעבוד בתחום, מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול לימודי ביטוח פנסיוני בצפון. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים בעיקר כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד גם כיועצים או משווקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן