תואר ראשון בביטוח המלצות

תואר ראשון בביטוח, מתאים עבור אנשים שמעוניינים בלימודי ביטוח. במקום לימודים אקדמיים, תואר בביטוח באחת המכללות ברחבי הארץ, מאפשר לסטודנטים רבים לרכוש מקצוע והשכלה בזמן קצר יותר. בהתאם לכך הלימודים מתמקדים בצד המעשי, ומקנים לסטודנטים הכנה מלאה לשוק העבודה. בניגוד ללימודים אוניברסיטאיים, החומר התיאורטי נלמד בזיקה לעבודה בפועל. בסופם של הלימודים הסטודנטים עוברים סטאז' של חצי שנה.

תואר ראשון בביטוח מכיל תכנים רבים הנדרשים לעבודה. בתוכנית שלנו במכללה, הקורסים שלנו כוללים, לימודי פיננסים וכלכלה, לימודי השקעות בשוק ההון, קורס בייעוץ מס ולימוד יסודי של כל קרנות הפנסיה הנמצאות כיום בשוק. כמו כן אנחנו מתמקדים בצד המשפטי של המקצוע. כולל קורס מיוחד המקיף את כל ההיבטים האתיים בתחום.
אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו מעטפת כוללת, המכינה אותם להתמודדות עם סיטואציות חיים בפועל. כל המרצים שלנו הם בעצמם אנשי מעשה, הבקיאים בכל רזי המקצוע. בהתאם לכך הסטודנטים שלנו לומדים איך לעבוד עם לקוחות ולספק עבורם את השירות הטוב ביותר שניתן.

לימודי ביטוח מידע רלוונטי לסטודנט

לימודים ביטוח משיקים לתחומי דעת רבים. משפטים, כלכלה, שוק ההון, חשבונאות, ייעוץ מס, מנהל עסקים ומדע המדינה. בהתאם לכך, תוכנית הלימודים שלנו סוקרת את כל הנושאים בצורה מעמיקה. אבל הדגש הוא על עולם התעסוקה. אנחנו מלמדים אתכם את החומר בזיקה למתרחש בפועל בחברות הביטוח ובסוכנויות בין אם בחרתם בקורס ייעוץ פנסיוני, ביטוח משכנתאות, ביטוח אלמנטרי וכ'ו. בסופו של יום, הסטודנטים שלנו מעוניינים להשתלב באחת החברות העובדות בתחום. לכן אנחנו מעדכנים את חומר הלימוד, בהתאם לשינויים בשוק העבודה, ומקנים לסטודנטים שלנו ידע רלוונטי ועכשווי.
אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום, לצורך קבלת מידע נוסף על תוכנית הלימודים שלנו. אנחנו כאן לשירותכם בכל עת. התקשרו אלינו ליועצת הלימודים לצורך קביעת פגישה. הקורסים שלנו מתמלאים בקלות ואנחנו נשמח לשמור לכם מקום לסמסטר הבא

דילוג לתוכן