תואר ראשון בביטוח שכר

חברות הביטוח השונות, מאפשרות תעסוקה יציבה לאלפי עובדים ברחבי הארץ. ניתן כמובן לעבוד כסוכני ביטוח ללא תואר ראשון רק עם לימודי מקצוע כמו לימודי ביטוח. תוכלו כמובן לעשות זאת בהצלחה אצלנו במכללה. בנוסף לכך יש לנו מסלול לתואר ראשון בביטוח שכר. אם אתם מעוניינים בתואר מקצועי שישדרג עבורכם את אפשרויות התעסוקה, הגעתם אל המקום הנכון.
היתרון הגדול של תואר ראשון בביטוח שכר במכללה שלנו, הוא הדגש המקצועי המכוון לתעסוקה. תארים אקדמיים רבים מכילים חומר תיאורטי שלא ישרת אתכם במהלך העבודה. כמו כן הם אינם שמים דגש על כלים מעשיים שיעזרו לכם להיכנס ישירות לעולם הביטוח. אנחנו שמים דגש מיוחד על פיתוח כלים ואסטרטגיות מעשיות המבוססות כולן על ניסיון מעשי בתחום. צוות המרצים שלנו עובד בעצמו בעולם הביטוח. הניסיון המקצועי שלהם עומד כולו לרשותכם בכל עת.

תואר בביטוח שכר והכנה לשוק העבודה

בהרבה מקצועות כדאי ללמוד תואר מעשי, המכין אתכם ישירות להשתלבות מהירה בשוק העבודה. באמצעות לימודיים מעשיים כמו שתקבלו בקורס הייעוץ הפנסיוני שלנו, אתם חוסכים זמן יקר ומכינים את עצמכם להתמודדות עם עבודה בתחום. תואר פרקטי בשוק הביטוח דורש פחות זמן לימוד, ומקנה לכם תעודת כניסה לאחד המקצועות המתגמלים ביותר. במהלך התואר, תתנסו בלימוד המבוסס על הידע המעשי של המרצים שלנו וצוות ההוראה. כמו כן תרכשו כלים לעבודה בפועל עם לקוחות. כולל סימולציות ותרגולים שיעזרו לכם להפנים את החומר.

הרבה אנשים מעוניינים להיכנס את עולם הביטוח. מדובר באחד השווקים הרווחים ביותר עם עבודה בטוחה לאורך שנים רבות. עבודה מתגמלת עם קידום מהיר. אבל רבים אינם יודעים לאיזה מסלול לפנות, לשם רכישת השכלה מתאימה לפעמים אפילו בגלל חוסר הבנה בהבדל בין לימודי ביטוח פנסיוני, ביטוח פנסיוני, ביטוח משכנתאות ועוד. במכללה שלנו אתם מקבלים את המעטפת המושלמת לסיום התואר בהצלחה, כולל עזרה במציאת עבודה לאחר סיום הלימודים. יש לנו מסלולים שונים ללימוד עבור סטודנטים עובדים בעיקר לימודי ערב או פרישת תוכנית הלימודים לזמן המתאים עבורכם

דילוג לתוכן