תואר ראשון בביטוח תנאי קבלה

אנחנו חיים בעידן שבו השכלה היא קרש קפיצה הכרחי לרבות מהמשרות האיכותיות בשוק העבודה. בתחומים רבים מוצעים מסלולי לימוד רלוונטיים ובאופן טבעי אחד הפרמטרים לבחירת המסלול הוא הסיכויים שלנו להתקבל. גם כשמחפשים תואר ראשון בביטוח תנאי קבלה הם מידע רלוונטי במיוחד – הגוף היחיד אשר מציע לימודי ביטוח לתואר ראשון הוא המכללה האקדמית נתניה, ובמכללה זו דורשים בגרות מלאה עם ממוצע 90 ומעלה (תנאי נוסף הוא אנגלית ברמה של 4 יח' עם ציון 70 או יותר).

ללמוד ביטוח

כדאי לדעת כי תואר ראשון בביטוח כלל לא מבטיח עבודה בתחום. על-מנת לעבוד כסוכני ביטוח, שכירים או עצמאים, נדרש רישיון שאותו מנפיק משרד האוצר (וליתר דיוק רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון המשויכת למשרד זה) – ועל-מנת לקבל את הרישיון כל מה שצריך לעשות הוא לעבור 6 בחינות. במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסי הכנה לכל הבחינות הרלוונטיות וניתן להשלים את הלימודים תוך 18-24 חודשים בלבד – בהשוואה ל-3 השנים של התואר הראשון בתחום. בין הבחינות יש שם בחינה במקצועית א ומבחן בגמר פנסיוני

במכללת אורין שפלטר תוכלו לבחור בין שני מסלולי לימוד בתחום הביטוח: אלמנטרי ופנסיוני. בעלי רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי מורשים להתאים ללקוחותיהם ביטוחי רכוש (כולל רכב ודירות), ביטוחי משכנתא, ביטוחי נסיעות לחו"ל וכן הם מטפלים בביטוחים עסקיים. סוכנים בעלי רישיון פנסיוני מסייעים ללקוחותיהם לבחור ביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי בריאות וגם מוצרי השקעה לגיל הפרישה מהעבודה (ביטוח מנהלים, קופת גמל וכו'). בכל אחד מהמסלולים כאמור 6 בחינות כש-4 מהן משותפות ועל כן לאחר קבלת רישיון אחד קל יחסית לקבל גם את השני – תוך כשנה בלבד (כולל סטאז' בן חצי שנה).

בנוסף לניסיון הרב שהצטבר במכללת אורין שפלטר בכל הנוגע להכנה למבחנים שמובילים לקבלת רישיון סוכן ביטוח, ולהקפדה על התעדכנות מתמדת והתאמת הקורסים לשינויים במבחנים – איכויות שתורמות לאחוזי ההצלחה הגבוהים של התלמידים בכל אחד מהמבחנים וליכולת לקבל רישיון תוך שנה וחצי עד שנתיים – מסייעת המכללה גם לאחר השלמת הלימודים: לאורין שפלטר ישנה חברת השמה אשר נמצאת בקשרי עבודה הדוקים עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ, כך שתוכלו להתחיל לעבוד מיד עם השלמת הדרישות לרישיון. 

איך בוחרים יועץ משכנתאות

תואר ראשון בביטוח 

חוסר הידע ואי הבהירות של אנשים שעומדים בפני כניסה לעולם האקדמי הם גדולים. ברוב המקרים, אנשים פשוט לא מבינים מה דרוש כדי להיכנס לתחום מסוים ולעיתים, עושים טעויות ומקבלים הכשרה שהיא אינה רלוונטית או מיותרת. יש הרבה תחומים, גם איכותיים במיוחד, בהם לא צריך הכשרה אקדמית קלאסית כדי להיכנס אליהם ולהרוויח. אחד התחומים הללו הוא תחום הביטוח, כאשר הרבה אנשים חושבים שהשגת תואר ראשון בביטוח היא הדרך היחידה להפוך לסוכן מצליח, הן בחברה גדולה ואפילו בדרך עצמאית. המציאות היא שונה מאוד, ואנשים רבים מופתעים לדעת שיש דרך אלטרנטיבית שהיא קצרה יותר, זולה יותר, ואפקטיבית הרבה יותר. חשבתם מה כדאי ללמוד אחרי צבא?

באורין שפלטר מאפשרים להרבה יותר אנשים להיכנס וללמוד לימודי ביטוח מכל הסוגים, מתוך הבנה שיש לא מעט אנשים שהמחסור בתעודת הבגרות או בציון פסיכומטרי לא באמת ישפיע על הדרך שלהם בתור סוכני ביטוח. ההפך הוא הנכון, ויש לא מעט דוגמאות של אנשים שהם כביכול חסרי השכלה, אך הגיעו למקומות רחוקים בחיים. לימודים במכללה מקצועית כמו אורין שפלטר הם ממוקדים יותר, בלי קורסים מיותרים, ויודעים לתת לסטודנטים כלים פרקטיים להצלחה בתחום. אין כל צורך לעשות תואר ראשון בביטוח באוניברסיטאות ומכללות יקרות, כאשר אפשר להיכנס לתחום בעזרת תואר של שנה וחצי עד שנתיים. ביטוח הינו גם מקצוע לנשים!

קל להתקדם ולהרוויח

אורין שפלטר מוציאה מדי שנה מאות סוכני ביטוח מוכשרים אל החוק. המכללה שולחת את מרבית הנבחנים למבחני הלשכה של משרד האוצר, ולמרות אחוזי מעבר כלליים נמוכים, באורין מתגאים באחוז גבוה מאוד של עוברים. עולם הביטוח הוא כזה שקל להתקדם ולהרוויח בו, אם כי ההכשרה חייבת להיות איכותית, וזה בדיוק מה שמציעים באורין שפלטר. מרצים איכותיים, קמפוסים חדישים ותוכן שהוא תמיד עדכני, רלוונטי ופרקטי לעבודה.

דילוג לתוכן