תואר ראשון בביטוח

לימודי ביטוח במסגרת תואר ראשון, מתקיימים במכללות השונות ברחבי הארץ. הלימודים נוגעים במגוון רחב של תחומים כגון כלכלה ושוק ההון, ייעוץ מס וקרנות הפנסיה ועוד נושאים רבים נוספים.

במהלך לימודי סוכן הביטוח הסטודנטים רוכשים ידע תיאורטי נרחב בנוגע לעולם הביטוח, כולל כל ההיבטים המשפטיים הקשורים לנושא.

מסלולי לימוד עבור תואר ראשון בביטוח

המהפכה של השנים האחרונות בעולם הביטוח, יצרה מסלולי לימוד שונים וחדשניים בתחום. בהתאם לכך, תואר בביטוח מאפשר לכם לעבוד בתחום במגוון רחב של משרות עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים. לימודים ביטוח פנסיוני כיום מתמקדים בכל הנושאים החמים בעולם הביטוח כגון, ביטוח ימי ועוד שורה ארוכה של ביטוחים בתחום הפנסיוני והאלמנטרי.

לימודים אקדמיים בתחום הביטוח מתאימים עבור אנשים המעוניינים בהכשרה ארוכת תווך, אשר לא בהכרח בהכרח מעוניינים לעבוד כסוכני ביטוח. עבור אלו מכם שרוצים מסלול מקצועי יותר, אנחנו ממליצים על לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי המכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

תואר ראשון בביטוח
סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, הכשרה ותנאי קבלה

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. זאת בנוסף לסטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים, ועוזרים לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשית למצוא עבודה בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ומספקים עבורכם לימודי ביטוח ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן