תיווך נדל"ן לימודים

קורס נדל״ן אונליין מכשיר אתכם בהצלחה לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. הקורס מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד כמתווך נדל"ן, אין דרישות מקדימות מיוחדות לצורך ההרשמה. הלימודים בתחום מכשירים אתכם לעבודה במסגרת אחת החברות הגדולות בשוק. תוכלו כמובן גם לעבוד כעצמאים לאחר רכישת הנסיון המתאים. עבודה בחברה מוכרת מקנה לכם ניסיון מקצועי שישרת אתכם לאורך כל הדרך עד לפתיחת עסק עצמאי. 

אנחנו מכינים אתכם בצורה המקיפה ביותר למבחנים מטעם רשם המתווכים, ומקנים לכם ידע משפטי חשוב ביותר כולל הכנה מעשית לעבודה בשטח. הלימודים במכללת אורין שפלטר, מכוונים את הסטודנטים שלנו להשתלבות מהירה במעגל העבודה. בהתאם לכך הרוב המכריע של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

תיווך נדלן לימודים

תיווך נדל"ן, תוכנית לימודים והרשמה למכללה

תוכנית הלימודים שלנו בתיווך נדל"ן כוללת לימוד מעמיק של כל הנושאים המשפטיים הנדרשים. במהלך קורס השקעות נעבור על חוקי חוזים ונלמד על כל החוקים הנוגעים למקרקעין. בנוסף לכך, נלמד על תכנון ובנייה ונתמקד בנושאים חשובים הדרושים למעבר בהצלחה של המבחן. המטרה שלנו היא שתעברו את המבחן בהצלחה יתרה ותגיעו מוכנים לעבודה בתחום. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את הדרך המקצועית המתאימה עבורכם. נפרוש בפניכם את כל אפשרויות התעסוקה ונעמוד לשירותכם בנוגע לייעוץ והכוונה לעבודה לאורך כל מסלול הלימודים. 

תהליך ההרשמה למכללה כולל קודם כל ייעוץ מקצועי עם יועצי הלימודים שלנו. אתם מוזמנים לקבוע אתם פגישת ייעוץ ראשונה בה תקבלו את כל המידע הנדרש עבורכם לצורך הלימודים. במהלך פגישת הייעוץ תקבלו גם מידע מדויק בנוגע לתוכנית הלימודים. תוכלו לפנות אל היועצים בנוגע לכל שאלה שיש לכם בנוגע להכשרה ואפשרויות התעסוקה בעתיד.
קורס תיווך נדל״ן אונליין, מכשיר אתכם בהצלחה לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. הקורס מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד כמתווך נדל"ן, ואין דרישות מוקדמות מיוחדות לצורך ההרשמה. הלימודים בתחום מכשירים אתכם לעבודה במסגרת אחת החברות הגדולות בשוק. תוכלו כמובן גם לעבוד כעצמאים לאחר תקופה מסוימת ועם רכישת הניסיון המתאים. עבודה בחברה מוכרת מקנה לכם ניסיון מקצועי, שישרת אתכם לאורך כל הדרך עד לפתיחת עסק עצמאי.


הכנה למבחן של רשם המתווכים


אנחנו מכינים אתכם בצורה המקיפה ביותר למבחנים מטעם רשם המתווכים, ומקנים לכם ידע משפטי חשוב ביותר כולל הכנה מעשית לעבודה בשטח. הלימודים במכללת אורין שפלטר, מכוונים את הסטודנטים שלנו להשתלבות מהירה במעגל העבודה. בהתאם לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

תיווך נדל"ן לימודים

תיווך נדל"ן, תוכנית לימודים והרשמה למכללה


תוכנית הלימודים שלנו בתיווך נדל"ן כוללת לימוד מעמיק של כל הנושאים המשפטיים הנדרשים. במהלך קורס נדלן באינטרנט נעבור על חוקי חוזים ונלמד על כל החוקים הנוגעים למקרקעין. בנוסף לכך, נלמד על תכנון ובנייה ונתמקד בנושאים חשובים הדרושים למעבר בהצלחה של המבחן. המטרה שלנו היא שתעברו את המבחן בהצלחה יתרה, תקבלו רישיון תיווך נדל״ן ותגיעו מוכנים לעבודה בתחום.

במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את הדרך המקצועית המתאימה עבורכם. נפרוש בפניכם את כל אפשרויות התעסוקה ונעמוד לשירותכם בנוגע לייעוץ והכוונה לעבודה לאורך כל מסלול הלימודים.

כיצד נרשמים ללימודי תיווך נדל״ן?

תהליך ההרשמה למכללה כולל קודם כל ייעוץ מקצועי עם יועצי הלימודים שלנו. אתם מוזמנים לקבוע אתם פגישת ייעוץ ראשונה, בה תקבלו את כל המידע הנדרש עבורכם לצורך הלימודים. במהלך פגישת הייעוץ תקבלו גם מידע מדויק בנוגע לתוכנית הלימודים. תוכלו לפנות אל היועצים בנוגע לכל שאלה שיש לכם בנוגע להכשרה ואפשרויות התעסוקה בעתיד. מעבר לכך, המכללה מספקת ייעוץ וליווי אישי עבור כל תלמיד במהלך הלימודים וגם לאחר השלמתם.

דילוג לתוכן