תנאי קבלה ללימודי ביטוח

כדי להבין האם תנאי קבלה ללימודי רישיון סוכן ביטוח יכולים להתאים לכם, דבר ראשון יש לבחון מה היא ההגדרה של ביטוח, ומה תפקידו של סוכן ביטוח תחת קטגוריה זו. באופן כללי, המונח "ביטוח" פירושו אוסף של אמצעים ופעולות, רשימת כללים שאמורים להגן על בריאות, חיים, רכוש בנסיבות מסוימות מפני השלכות שליליות. כך, למשל, ביטוח תאונות אישיות מגן מפני פציעות ותאונות במהלך חיי היום יום. ביטוח רפואי מספק שירותים רפואיים, ציוד ותרופות לטיפול במחלות קשות ומניעתן וכו'.

תנאי קבלה ללימודי ביטוח

ביטוח הוא מונח מקיף שניתן ליישם בכל תחום פעילות. בעל הפוליסה וסוכן הביטוח מתקשרים בחוזה ביטוח. לעיתים קרובות מקבל המבוטח מסמך תומך (לאו דווקא בצורת נייר), הנקרא פוליסת ביטוח. לכן "עריכת חוזה הביטוח" ו"רכישת פוליסה" משמשות כמילים נרדפות. החוזה מפרט:
נסיבות שבהן זכאי המבוטח לתגמולים. הם נקראים סיכון מבוטח ואירוע ביטוחי.
הסכום שיקבל המבוטח במקרה של מקרה ביטוח.
גובה דמי הביטוח שמשלם המבוטח בכל פעם או באופן קבוע במהלך כל תקופת ההתקשרות להקמת קופת הביטוח.
המבוטח מעביר למבטח את סכום התרומה אותה מפנה לקופת הביטוח.
בנסיבות המפורטות בחוזה, נציגי חברת הביטוח עורכים בדיקה המאשרת התרחשות מקרה ביטוח. אם המסקנה חיובית, מקבל המבוטח את סכום הביטוח במלואו או בחלקו.
על סוכן הביטוח לעבור את תנאי קבלה לקורס סוכן ביטוח פנסיוני, כמו גם לסיים את הלימודים בהצלחה, כדי לקבל רישיון סוכן ביטוח המאפשר לו להציע ולנהל את תיקי הביטוח עבור לקוחותיו. סוכן ביטוח מוסמך חייב להתמקצע באופן הטוב ביותר ולהיות בעל הידע העדכני והרחב ביותר בכל תחומי הביטוח ומעבר, כדי לספק ללקוחות את המענה המלאה והמתאים ביותר עבור הדרישות שלהם. אם אתם מחפשים לימודים און ליין שיענו על כל הדרישות הללו, אין ספק כי זה הזמן שלכם לפנות אל מכללת אורין שלפטר.

דילוג לתוכן