תעודת יועץ משכנתאות מורשה

בשנים האחרונות נולדו מקצועות חדשים שלא היו קיימים לפני כן. אחד מהמקצועות האלה הוא יועץ משכנתאות. כיום כל זוג צעיר שמעוניין לקחת משכנתא, נעזר ביועצים מקצועיים לצורך קבלת ההחלטה. בהתאם לכך, הדרישה ליועצים מומחים נמצאת במגמת עלייה ועימה תוכניות של  לימודי ייעוץ משכנתאות במכללות השונות ברחבי הארץ.

ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע ללא רגולציה והוא אינו דורש הסמכה מטעם המדינה או מעבר של מבחנים מיוחדים. אבל תעודה מוכרת של מכללה בעלת שם, פותחת עבורכם דלתות לעבודה.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול אטרקטיבי במיוחד, המכשיר אתכם בצורה מעשית לעבודה ומקנה לכם תעודת יועץ משכנתאות בסיום הלימודים. אצלנו תרכשו ידע וכלים מעשיים לביצוע תמהיל המשכנתא המתאים, ותעברו מעין התמחות עם יועצי משכנתאות מובילים. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

אצלנו תקבלו את כל הידע הנדרש בשביל לנווט את המשכנתא בהתאם לכלכלת המשפחה, ותדעו איך לבחור במסלולים המתאימים ביותר מבין 32 מסלולי המשכנתא הקיימים כיום במשק. המטרה שלנו היא שבסופם של הלימודים תוכלו להתחיל מיידית בעבודה.

תעודת יועץ משכנתאות

עבודה כיועץ משכנתאות

עבודה כיועץ משכנתאות מתבצעת במסגרת הבנקים, במוסד פיננסי מתאים או כעצמאים. יועצים עצמאים נותנים שירות אובייקטיבי ללקוחות והם מחויבים אך ורק לטובת הלקוח. יועצי משכנתאות שעובדים במסגרת הבנקים, נותנים שירות מקצועי ללקוחות ויש להם מחויבות הן ללקוח והן למוסד הפיננסי שבו הם עובדים.

המקצוע מתאים במיוחד עבור אנשים המעוניינים לרכוש השכלה מקצועית בזמן קצר יחסית, המשלבת בין עבודה עם לקוחות לניהול עניינים פיננסיים. כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות במוסד פיננסי או כעצמאי מוזמן להצטרף אלינו אל מסלול לימודי יועץ משכנתאות בצפון.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו, קבעו אתנו פגישה או צרו קשר טלפונית בשעות הקבלה.

דילוג לתוכן