תעודת יועץ משכנתא

בשביל לעבוד כיועץ משכנתאות, אין צורך בהכשרה מיוחדת מטעם המדינה, כמו בתחומים אחרים כגון ייעוץ ושיווק השקעות. אבל, תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתאות ממכללה מוכרת, היא דרישה מקובלת בבנקים כתנאי לעבודה כיועץ משכנתאות.

יועצי משכנתאות חייבים להכיר לעומק את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק. עליהם לדעת איך לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות, ואיך להגיש בקשה מנומקת עבור הבנקים. כמו כן, על היועצים לעבוד ביחד עם הלקוח ולדאוג לכך שהוא לוקח על עצמו התחייבות שהוא יכול לעמוד בה. היועצים עוברים עם הלקוח על מאזן ההכנסות וההוצאות, כולל כל התכנונים לעתיד לבוא. בהתאם לכך, הם בונים תמהיל משכנתא מתאים לכלכלת המשפחה.

תעודת יועץ משכנתאות מטעם מכללת אורין שפלטר, פותחת עבורכם דלתות לעבודה בתחום. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הפיננסי והפנסיוני. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים. מרצים עם ניסיון מעשי בעבודה בתחום המשכנתאות שעברו הכשרה להוראה. השילוב בין הפן התיאורטי למעשי, מאפשר לכם לרכוש ידע וכלים פרקטיים ולתרגם אותם ישירות לעבודה בתחום.

תעודת יועץ משכנתאות
עבור מי מתאים הקורס בייעוץ משכנתאות?

הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות, מתאים עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש, שמשלב בין ידע פיננסי לבין עבודה עם לקוחות. כיועצי משכנתאות ניתנת לכם ההזדמנות לעזור ללקוחות באחד מהשלבים הקריטיים ביותר בחיים. זוגות צעירים רבים שמעוניינים לרכוש דירה, צריכים עזרה מקצועית בהתנהלות מול הבנקים. בהתאם לכך, היועצים מאפשרים להם להגשים את החלום לרכישת נכס.

הקורס שלנו עבור ייעוץ משכנתאות, מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים וללא צורך בפסיכומטרי. הלימודים מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים כל מפגש בין ארבע שעות. במהלך קורס לימודי משכנתאות נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, נלמד על קריטריונים לקבלת אשראי ועל שורה ארוכה של נושאים רלוונטיים לעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.
תעודת יועץ משכנתא הינה ההוכחה לכך שיש לכם את הידע הנדרש על מנת לעבוד בתחום. על מנת לקבל תעודת יועץ משכנתא, חשוב לעבור הכשרה מתאימה במוסד לימודים מוכר ובעל מוניטין.

קורס יועצי משכנתאות הינו קורס מעשי, שבו התלמידים לומדים את כל היסודות של תחום המשכנתאות. הקורס המוצע על ידי מכללת אורין שפלטר מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי וההשתתפות בו מתקיימת ללא תנאי תנאי קבלה. במסגרת הקורס, הסטודנטים לומדים איך לבנות תמהיל משכנתא עבור הלקוח ואיך לנסח את הבקשות עבור הבנקים.

מכללת אורין שפלטר משתפת פעולה עם טובי המרצים בתחום, שהינם אנשי מקצועי מעולים שבאים ישירות מן השטח. במהלך קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מושם דגש רב על הכנה פרקטית לשירות לקוחות בתחום. בהתאם לכך, ההכשרה כוללת תרגולים רבים שמסייעים לתלמידים לרכוש ניסיון רב.

תעודת יועץ משכנתא
האם כדאי ללמוד קורס יועצי משכנתאות?

ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לעזור ללקוחות באחד השלבים החשובים ביותר של החיים. לפיכך, יועצים מנוסים מסייעים לזוגות צעירים ולמשפחות להגשים את החלום לקניית דירה. כיועצי משכנתאות מוסמכים תוכלו לתת מענה מותאם אישית ומקצועי ללקוחות שלכם.

הלימודים מתאימים לאנשים שמעוניינים לשלב בין שירות לקוחות לבין עבודה בתחום הפיננסים. מדובר בבחירה מצוינת לאלו המעוניינים לעבוד בתחום המשכנתאות, וחפצים לקבל הכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

קורס יועצי משכנתאות במכללה הוא הקורס המקיף ביותר מבין המכללות ברחבי הארץ. במהלך הקורס תלמדו באופן יסודי על כל תחום המשכנתאות, לרבות כל הנושאים הנלווים הרלוונטיים לעבודה, כולל נדל"ן ואסטרטגיה מול הבנקים. הדגש המרכז שלנו בקורס הוא דגש פרקטי, ובהתאם לכך אנחנו מכינים אתכם לעבודה בפועל עם לקוחות.

מעוניינים להירשם? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שלנו, והם ישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן