תעודת ייעוץ משכנתאות

מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס יועצי משכנתאות אונליין המעניק לכם תעודת סיום קורס. במהלך הלימודים תרכשו את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות, ותתנסו בחישובים מתאימים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. הלימודים מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים בלבד, ארבע שעות אקדמיות למפגש ואין כל תנאי קבלה לצורך ההרשמה לקורס. מטרת הקורס היא להקנות למשתתפים ידע נרחב וכלים פרקטיים, הנדרשים על מנת לנווט את משק הבית, או המשקיע הפרטי, למשכנתא המתאימה ביותר.

קורס יועצי משכנתאות, מטרות מרכזיות

המטרה שלנו היא לאפשר לכם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר, עבור עבודה פרקטית בתחום. מדובר בקורס מקיף המורכב לא רק מרקע תיאורטי, אלא גם מהיכרות של מקרי בוחן שונים ומפגשים עם אנשי מקצוע. בהתאם לכך, אתם זכאים לפגישת ייעוץ במסגרת אחד הבנקים המובילים בארץ עם יועץ משכנתאות בכיר.

בסיום לימודי קורס ייעוץ משכנתאות תדעו איך לבצע ניתוח של תמהיל המשכנתא האידיאלי ובחירה נכונה של המסלול, תוך התחשבות בריביות, בצרכי משק הבית ויכולת ההחזר החודשית של הלקוח. אנחנו עובדים עם המרצים הטובים ביותר בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום ההשכלה הפיננסית, המלמדת עשרות קורסים והכשרות מעשיות מדי שנה. הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות, הוא הקורס המקיף ביותר בתחום. לימודים ייעוץ משכנתאות מכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה, ומקנים לכם סט כלים עדכני ופרקטי, להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה עם לקוחות. יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

תעודת ייעוץ משכנתאות
הרשמה ללימודים במכללת אורין שפלטר

מעוניינים במידע נוסף על הקורס ועל התכנים הנלמדים? מעוניינים להירשם לקורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר? אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן