תעודת סוכן ביטוח

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים לאחר לימודי ביטוח אלמנטרי נדרשים לעשות שישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. המבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, כוללים ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר המבחנים ומעבר של הסטאז' בהצלחה, ניתן להתחיל לעבוד בתחום כשכירים או כעצמאים, בהתאם להעדפות המקצועיות שלכם. בתחום האלמנטרי תוכלו לעבוד בכל חברות הביטוח המובילות ביותר בארץ, ולאחר צבירת ניסיון מתאים ניתן לפתוח עסק פרטי. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים אבל יש כמובן גם יועצים פרטיים. המשווקים עובדים בדרך כלל כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול של קורס לימודי ביטוח פנסיוני מיוחד, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אצלנו תרכשו את כל הכלים המעשיים הנדרשים לעבודה, ותעברו בהצלחה את המבחנים. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר, והרוב המכריע של הבוגרים שלנו עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו.

תעודת סוכן ביטוח

מסלולים נוספים בתחום הביטוח

הכשרה כסוכני ביטוח אלמנטרים או פנסיוניים דורשת השקעה של שנה וחצי עד שנתיים. לאלו מכם שרוצים לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית, יש לנו מסלולי לימוד מתאימים עבורכם בתחום הביטוח. האופציות המרכזיות העומדות לפניכם הם חתם ביטוח או רפרנט, מקצועות מבוקשים מאוד בכל חברות הביטוח ברחבי הארץ. החתמים הם אלו המאשרים או דוחים את הפוליסות עבור הלקוחות והרפרנטים מנהלים את כל העבודה המשרדית ואת קשרי הלקוחות. מדובר במקצועות עם הכנסה גבוהה ואפשרויות קידום רבות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בתחום הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן