תשלום רישיון סוכן ביטוח פנסיוני

סוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים ויועצים נדרשים לעשות שישה מבחנים לצורך ההסמכה. במסגרת ההכשרה על הסוכנים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, יסודות הביטוח, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. המבחנים מתקיימים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

רישוי סוכנים משווקים ויועצים פנסיוניים, מתבצע באתרים המוסמכים מטעם המדינה. כל התשלומים הנדרשים עבור הבחינות ועבור הרישוי עצמו מתבצעים באתר המרכזי של שירותי הממשלה.

תשלום רישיון סוכן ביטוח פנסיוני

לימודים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים

סוכנים, יועצים ומשווקים פנסיוניים יכולים ללמוד בעצמם את כל החומר הנדרש עבור הבחינות. אבל בשביל להתכונן למבחנים בצורה יעילה, כדאי לבחור מסלול לימוד מתאים. לימודי הכנה לבחינות מלמדים אתכם צעד אחר צעד את כל החומר הנדרש, תוך כדי לימוד פרקטי בכיתה בעזרת תרגולים ופתרון שאלות בזמן אמת.

לימודי תעודה ביטוח חיים במכללה עוזרים לכם להתכונן באופן מקיף לבחינות, תוך כדי אינטראקציה בכיתה עם סטודנטים אחרים, ופידבק בזמן אמת בנוגע להתקדמות שלכם. הלימוד המשותף והתמיכה המקצועית מעלים בצורה משמעותית את אחוזי ההצלחה.

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורסים מקצועים לנשים המכשירים אתכם לכל הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, מרצי המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני והפיננסי בעלי הכשרה מעשית וניסיון בעבודה בתחום. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור בחינות ההסמכה.

במכללה שלנו, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים, ובסיום ההכשרה למצוא עבודה. לאחר סיום המסלול והסטאז' תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים, לעבוד כעצמאים או לפתוח עסק פרטי.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן