תשלום רישיון סוכן ביטוח

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים צריכים לעבור שישה מבחנים ולעשות סטאז' של חצי שנה, לצורך קבלת הרישיון התחום. ארבעת מבחני היסוד בשני התחומים כוללים את יסודות הביטוח, חשבונאות, כלכלה, ומימון וסטטיסטיקה. במסלול הפנסיוני תצטרכו לעשות שני קורסים מקצועיים לנשים במקצועית א' וגמר פנסיוני. במסלול האלמנטרי תצטרכו לעשות שני קורסים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. התשלום עבור רישיון סוכן ביטוח, מתבצע באופן מקוון באתר הממשלתי של משרד האוצר. הגוף האחראי מטעם המדינה על ההסמכה של סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטים, ויועצים ומשווקים פנסיוניים, הוא הממונה על הביטוח במשרד האוצר הפועל במסגרת רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

תשלום רישיון סוכן ביטוח

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, לימודי סוכן ביטוח הכנה עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו באופן מקיף לכל המבחנים הנדרשים ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום. במהלך הלימודים עומדים לרשותכם פתרונות מצולמים לאלפי שאלות באתר התרגול שלנו, והרצאות מצולמות באתר האינטרנט. הלימודים במכללה מועברים על ידי טובי המרצים בתחום. מרצי המכללה ומרצים מן החוץ שעובדים בפועל בתחום הביטוח ובתחומים משיקים.

בתחום האלמנטרי העבודה המועדפת היא כסוכן ביטוח עצמאי. אך בשביל לפתוח עסק פרטי, כדאי להתחיל לעבוד כשכיר במסגרת החברות והסוכנויות הגדולות בארץ. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים בהתאם להעדפות המקצועיות שלכם. העבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים מאפשרת לכם להשתלב באחד המקצועות המאתגרים ביותר בשוק העבודה, עם אפשרויות קידום רבות ומשכורת חודשית גבוהה.

מעוניינים לדעת איזה מסלול של קורס סוכן ביטוח פנסיוני מתאים במיוחד עבורכם? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן