לימודי יעוץ פנסיוני מחיר

לימודי ביטוח פנסיוני בצפון מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים תרכשו ידע וכלים פרקטיים בנוגע לכל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק. תלמדו על קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, פנסיה תקציבית ועוד.

לצורך ההכשרה כיועצים פנסיוניים תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. הנושאים הנלמדים במהלך ההכשרה, מתמקדים בהבנת הניואנסים החשובים של כל מוצר פנסיוני ובניית תוכנית פנסיונית שמתאימה לצרכים האישיים של הלקוחות. מעבר להכנה למבחנים הנדרשים, אנחנו מכינים אתכם לעבודה עם לקוחות בפועל. בהתאם לכך, המטרה העיקרית של לימודי ייעוץ פנסיוני היא לספק לסטודנטים את הידע והכלים הדרושים, כדי ליישם אותם בעבודתם כיועצים פנסיוניים מקצועיים.

לימודי יעוץ פנסיוני מחיר
ללמוד ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים באופן מקוון או פרונטלי. המחיר עבור לימודי משווק פנסיוני מחזיר את עצמו בקלות רבה בתום הלימודים מאחר ויועצים פנסיוניים מתוגמלים היטב, הן כשכירים והן כעצמאים.

לימודי ייעוץ פנסיוני, תנאי קבלה

המסלול עבור יועצים פנסיוניים מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אין צורך בפסיכומטרי בשביל להתקבל לתוכנית הלימודים. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית תוכלו לעבוד כיועצים פנסיוניים במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי אחר המספק שירות בתחום. כמו כן, תוכלו כמובן לעבוד כיועצים פנסיוניים עצמאים. יועצים פנסיוניים הם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה, והלימודים בתחום מבטיחים עבורכם עבודה יציבה ומתגמלת וקריירה לכל החיים.

מעוניינים לשמוע עוד על מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי שלנו? צרו קשר עוד היום עם יועצי המכללה ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן