לימודי ביטוח רכב

לימודי ביטוח רכב הם מסלול לימודים מקצועי המכשיר את הסטודנטים להיות סוכני ביטוח רכב. מטרת הלימודים היא להקנות לסטודנטים את הידע והמיומנויות הנדרשים כדי לתת ייעוץ מקצועי ללקוחות בנושא ביטוח רכב. הסטודנטים לומדים על סוגי ביטוח הרכב הקיימים, על תנאי הביטוח, על תהליך התביעה ועל חוקי הביטוח הרלוונטיים.

לימודי ביטוח רכב במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות את כל הקורסים הנדרשים עבור סוכני ביטוח אלמנטרי, לרבות ביטוח רכב. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע ומעניקים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה מקיפה להוראה במכללה.

לימודי ביטוח אלמנטרי כוללים מעבר של שישה מבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה. לאחר סיום המבחנים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו.

לימודי ביטוח רכב

לימודי ביטוח אלמנטרי ופנסיוני

לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר מתקיימים בשני מסלולים, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. בתחום הפנסיוני תוכלו בסיום הלימודים וההכשרה לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. בתחום האלמנטרי תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח אלמנטריים בכל אחד מהביטוחים השייכים לתחום.

בהמשך הקריירה המקצועית שלכם תוכלו להוסיף וללמוד הכשרות נוספות בתחומי ביטוח ספציפיים או לשלב בין הביטוח האלמנטרי והפנסיוני ולהוציא תעודה משולבת. קורסי היסוד בשני התחומים הם בדיוק אותם קורסים, השוני הוא בשני הקורסים המעשיים ובסטאז' הנדרש עבור ההכשרה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים להירשם כבר לקורס הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן