איך להיות סוכן ביטוח

עבודה בתור סוכן ביטוח היא עבודה נחשקת, מאתגרת וכזו שיכולה להיות רווחית מאוד. המון אנשים רוצים להיכנס לתחום ולא כל כך יודעים איך להתחיל. לשאלה איך להיות סוכן ביטוח יש הרבה תשובות טובות, אם כי הכל מתחיל בבסיס – רכישת ההשכלה וסט הכלים במקום הנכון. יש הרבה מכללות שמספקות מסלולי לימודים בדרך להפוך לסוכני ביטוח, אך כאשר רוצים את הטוב ביותר, יש לפנות למכללת אורין שפלטר. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול ממוקד מאוד, קצר, נוח, וכזה שיסתיים בהסמכה לעבודה בתור סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, בהתאם לרצונכם.

עבודה בביטוח

רוב האנשים תוהים לגבי לימודי סוכן ביטוח כמה זמן הם אורכים. אורך המסלול של מכללת אורין שפלטר הוא שנתיים בלבד והוא כולל ארבעה קורסי בסיס שכל תלמיד חייב לעבור. מדובר בקורסים בנושאים של כלכלה, חשבונאות, מימון ויסודות הביטוח. לאחר מכן, על התלמידים לקבל החלטה לגבי מסלול התמחות, בין אם אלמנטרי או פנסיוני. במסלול האלמנטרי יידרשו התלמידים ללמוד שני קורסים – רכוש ותאונות, בעוד במסלול הפנסיוני שני הקורסים הם בנושא מקצועית א' וגמר פנסיוני. לאחר מכן, יצטרכו התלמידים לעבור חצי שנה של התמחות לפני שיוכלו לצאת לעבוד בתור עצמאים, או באחת מחברות הביטוח הגדולות והמוכרות. הלימודים במסגרת מכללת אורין שפלטר הם נוחים מאוד, מכיוון שהם בשעות הערב או ביום שישי, כך שניתן בהחלט לעבוד בעבודה במשרה מלאה ולקיים חיים פרטיים כמו שצריך. למכללה שני קמפוסים, בתל אביב ובחיפה, ושניהם נגישים מאוד לקהל הרחב מבחינת תחבורה.

להבין את ההיבטים

אנשים אשר שואלים את עצמם איך להיות סוכן ביטוח טוב צריכים להבין את כל ההיבטים של התחום, כולל ההיבט האנושי שבעבודה עם לקוחות, וכמובן את ההיבט העסקי שצריך להניב רווחים. בחירה נוספת, שהיא חשובה מאוד, היא הדרך בה בוחרים לאחר ההסמכה, בין אם זו דרך עצמאית או כשכירים. חשוב לקבל השכלה נכונה, להבין את העסק ורק אז להתקדם.

דילוג לתוכן