תעסוקה לחרדים

 אחד הנושאים הבעייתיים ביותר בשוק התעסוקה כולל את הציבור החרדי. מדובר בציבור גדול מאוד, שגדל בצורה מהירה, ולאור ההגבלות והאילוצים הנלווים עם הדת, אותם אנשים מתקשים למצוא את הקריירה המתאימה להם. נהוג לחשוב שאנשים השייכים לציבור החרדי הולכים במסלול אוטומטי של לימודי תורה וסבסוד מדיני, אך לא זה המצב. יש הרבה מאוד חרדים שמחפשים עבודות בתחומים שונים ומחפשים גם להגשים את עצמם, גם למצוא קריירה מעניינת וגם להרוויח כסף וטוב. למעשה, יש הרבה מאוד אנשי עסקים חרדים, שחלקם נחשבים לאנשי העסקים הטובים ביותר בארץ.

סוכן ביטוח

מציאת תעסוקה לחרדים היא מורכבת לאור אותן הגבלות ואילוצים שנובעים בעיקר מחוסר יכולת לעבוד בסופי שבוע, שעות תפילות, לימוד תורה וטיפול במשפחה גדולה ולכן צריך לבחור מסלול שהוא יחסית נוח. תחום הביטוח הוא רלוונטי להרבה מאוד חרדים, שרוצים לעבוד בתחום שהוא פרקטי, עם מסלול לימודים נוח, וכן עם פוטנציאל רווח גדול. כדי להיכנס לתחום הביטוח, אין צורך בתואר ראשון, אלא בלימודים מקצועיים. הציבור החרדי צריך מסלול נוח שיאפשר לו לשמור על אורח חייו, ולכן מכללת אורין שפלטר היא אידיאלית בנושא הזה. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בארץ בנושא ביטוח ומסלול הלימודים לקבלת התעודה אורך שנתיים בלבד. עולם הביטוח הוא פתוח לכולם וגם קריירה לחרדים ניתן למצוא בתוכו. 

התאמה אידיאלית

במכללת אורין שפלטר הלימודים נערכים בשעות הערב ובימי שישי ומעבר לכך, יכולים הסטודנטים ללמוד גם מהבית, שכן כל השיעורים מועלים לאתר המכללה. העבודה בתחום הביטוח היא עם דרישה גבוהה, היא מגוונת ויש הרבה מאוד אפשרויות תעסוקה לחרדים שרוצים למצוא את עצמם בעולם הזה. הרבה מאוד מהמשרות הן משרות שטח ומהבית, וכמובן שיש גם את האפשרות לפתוח עסק עצמאי ולהתנהל בצורה נוחה יותר מבחינת לו"ז. בראייה כללית, התחום אידיאלי עבור הציבור החרדי.

דילוג לתוכן