ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי

ייעוץ פנסיוני ניתן בדרך כלל במסגרת הבנקים. אבל כמובן שניתן לקבל שירות מקצועי של ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי. יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות בכל שלבי החיים, לא רק ברגע הפרישה.

רבים נוטים לחשוב שעזרה בתחום, ניתנת רק לאנשים שפורשים ממעגל העבודה. אבל כיום, בעקבות התנודתיות הרבה בין מקומות עבודה שונים, אנשים פונים לייעוץ גם בשלבים מוקדמים יותר. בנוסף לכך, מסלולי הפנסיה השונים התפתחו מאוד בשנים האחרונות. בשביל לנצל את תוכניות הפנסיה וקופות הגמל בצורה מלאה, צריך כל תקופה נתונה לעצור ולחשוב מחדש. לשם כך יש למצוא יועץ פנסיוני מומלץ שיוכל לסייע לכם בתהליכים אלו ובחישוב נכון של ההוצאות הפנסיוניות.

יועצים פנסיוניים אובייקטיבים עוזרים ללקוחות לחסוך כסף על תשלומי מיסים מיותרים. לפעמים אנשים מעוניינים למשוך את הכספים מתוכניות חסכון או את כספי הפיצויים. אבל צריך תמיד לבדוק שהלקוח לא משלם מיסים גבוהים מדי על המשיכה. תחום נוסף שבו היועצים עוזרים ללקוחות, הוא תכנון נכון של היציאה לגמלאות. בדיקה שכל תוכניות החסכון לפנסיה אכן משתלמות עבור המבוטח. כמו כן צריך לראות אם הלקוח לא משלם עבור ביטוחים לא משתלמים עבורו.

ייעוץ פנסיוני הוא נדבך הכרחי היום בכל שלב משלבי מעגל העבודה. בהתאם לכך הביקוש ליועצים מובילים נמצא במגמת עלייה. הלימודים בתחום מתקיימים במסגרת המכללות השונות בכל רחבי הארץ.

לימודי ייעוץ פנסיוני

מסלול הלימודים עבור ייעוץ פנסיוני כולל שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המסלול מורכב מארבעה קורסי יסוד ועוד שני קורסי גמר. היקף הלימוד הוא 670 שעות אקדמיות ומשך הלימוד הוא כשנתיים. קורסי היסוד בתחום הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. קורסי הגמר הם במקצועית א' ובגמר פנסיוני. אצלנו במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד את הקורס במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. בסיום מסלול הלימודים ומעבר המבחנים בהצלחה תוכלו לקבל רישיון פנסיוני ולהתחיל לעבוד עם לקוחות.

מעוניינים בפרטים נוספים על תוכנית הלימודים? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן