שוק ההון לימודים

כאשר פותחים עיתון כלכלי כגון גלובוס או דה מרקר ישר נתקלים בשורה ארוכה של מונחים מעולם שוק ההון. בעמוד הראשי של דה מרקר הנושאים החמים הם מטבעות דיגיטליים, נדל"ן ושוק ההון. בשביל להשקיע בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות נוספות, צריך קודם כל להכיר את מערכת המונחים הבסיסית של התחום. כמו בכל תחום אנחנו צריכים להכיר לעומק את אבני היסוד לפני שאנחנו ניגשים לפרקטיקה. בהתאם לכך, לימודים בתחום שוק ההון במכללת אורין שפלטר, סוקרים את כל ההשקעות הרלוונטיות היום בשוק ההון. בנוסף לשורה ארוכה של השקעות אלטרנטיביות. 

שוק ההון לימודים

במהלך הקורס שוק ההון למתחילים נלמד על הבורסות השונות ברחבי העולם ועל המדדים המרכזיים כגון מדד דאו ג'ונס, מדד נאסד"ק ומדדים רבים נוספים. הידע התיאורטי שאנחנו מלמדים בקורס מכין אתכם בצורה מעשית להשקעות מניבות. בהתאם לכך, המטרה שלנו היא להקנות לכם סט כלים עדכני שיעזור לכם לבנות תיק השקעות מתאים לצרכים שלכם.

קורס שוק ההון במכללת אורין שפלטר 

קורס שוק ההון במכללת אורין שפלטר מתחיל עם מבוא כללי וסקירה של המוצרים המרכזיים להשקעה. כבר בתחילת הקורס השילוב בין הצד התיאורטי למעשי עומד אצלנו במרכז העניינים. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים של המכללה בנוסף למרצים מן החוץ שבאים מן השטח. השילוב בין שני סוגי המרצים מקנה לכם ידע מקיף ועדכני על הנעשה בשוק, ומכין אתכם בצורה מלאה להשקעות בשוק ההון. במהלך הקורס ההשקעותבוק ההון נתמקד במסחר במניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות. בנוסף לכך, נתמקד בסיכונים וביתרונות של השקעות אלטרנטיביות ונלמד גם על תחום הנדל"ן.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס שלנו? רוצים להירשם ללימודים במכללה כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן