לימודי ביטוח בירושלים

תחום הביטוח מספק הזדמנויות רבות לכל מי שמחפש או מחפשת תעסוקה עם שכר גבוה, יציבות לטווח ארוך, עניין רב והזדמנויות רבות להתפתח ולהתקדם. בין האפשרויות הכדאיות ביותר: סוכני ביטוח (אלמנטרי ו/או פנסיוני), יועצים פנסיוניים, חתמים, מיישבי תביעות, מפקחים בביטוח הפנסיוני ועוד.

עוד סיבה טובה לחפש לימודי ביטוח בירושלים היא מסלול ההכשרה הקצר יחסית: תוך 15-24 חודשים תוכלו להשתבץ בחברת ביטוח מובילה באחד מהתפקידים המתגמלים הנ"ל – פרק זמן קצר משמעותית בהשוואה ללימודים אקדמיים. בנוסף, אין תנאי קבלה לכל המסלולים הנ"ל (פרט לקורס מפקחים בביטוח פנסיוני), כך שכל אחד וכל אחת יכולים להפוך תוך פחות משנתיים לאנשי מקצוע מבוקשים.

מכללת אורין שפלטר היא מקום טוב במיוחד עבור לימודי ביטוח. בנוסף לרמה הגבוהה של המרצים והניסיון הרב שלהם בהוראת מקצועות הביטוח השונים, מפעילה המכללה חברת השמה שמתמחה בתחומי הפיננסים והביטוח. לחברת ההשמה קשרים הדוקים עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ (הראל, כלל, מגדל, הפניקס, מנורה, אליהו, איילון ועוד), ובהתאם הבוגרות והבוגרים של המסלולים הרלוונטיים באורין שפלטר זוכים להגיע למשרות אידיאליות עבורם מיד עם השלמת הלימודים.

לימודי ביטוח נחלקים לשני סוגים: סוג אחד הוא קורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי שמכשיר את התלמידים לשני תפקידים אלה. זהו קורס שלא כולל בחינות חיצוניות, ואורכו 15 חודשים (מפגש אחד בשבוע). הסוג השני כולל את המסלולים שמובילים לתפקידי סוכני ביטוח או יועצים פנסיוניים. במסלולים אלה 6 קורסים ובסוף כל אחד מהם בחינה של משרד האוצר או הרשות לניירות ערך. הניסיון המגוון והידע הרב שהצטברו במכללה מבטיחים מקסימום סיכויי הצלחה במבחנים כך שניתן להשלים את המסלול כולו תוך עד שנתיים ולהתחיל להתפרנס, בין אם בחברת ביטוח ובין אם כעצמאיים.

דילוג לתוכן