רפרנט ביטוח חיים

רפרנט ביטוח אלמנטרי

רבים שואלים את עצמם מה זה רפרנט? מהם בדיוק התפקידים והאחריות המוטלים על כתפיו במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. ההתלבטות היא האם ללכת ללמוד את התחום שנחשב כיום לאחד המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. אז קודם כל, בכל חברת ביטוח ובכל סוכנות מרכזית, הרפרנטים הם אחת החוליות המרכזיות של המשרד. הם אחראים על ניהול הסיכונים עבור הלקוח ובכך מאפשרים לסוכני הביטוח לבצע את עבודתם צורה שקטה.

רפרנטים בתחום הביטוח האלמנטרי מטפלים בכל הביטוחים הכלולים בתחום, ביטוחי רכב ודירה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח הנדסי וביטוח נסיעות לחו"ל. הם אחראים על הפקת הפוליסות ועדכונן, ביצוע של כל עדכוני הגבייה הנדרשים, טיפול בכל הפניות בנוגע לתביעות של לקוחות בית העסק ועוד שורה ארוכה של תפקידים נוספים. בלעדי הרפרנטים סוכני הביטוח אינם יכולים לבצע את עבודתם נאמנה.

רפרנט ביטוח חיים
רפרנטים ביטוח כללי לימודים ותנאי קבלה

קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי כללי במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. נדרש ידע בסיסי בתפעול מחשב ואין צורך צורך בשום ידע מקדים בתחום הביטוח. הקורס בנוי במתכונת של 24 מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש סה"כ 96 שעות אקדמיות. כל השיעורים שלנו מוקלטים ועולים לאחר מכן לאתר המכללה שם תוכלו לצפות בהם בכל עת.

במהלך הקורס תרכשו ידע תיאורטי מקיף בנוגע לתחום הביטוח הכללי, ותלמדו הלכה למעשה איך התחום עובד בפועל. השילוב בין הצד התיאורטי למעשי, הוא חלק מרכזי מתוכנית לימודי רפרנט פנסיוני שלנו במכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו עבור רפרנטים בתחום הביטוח האלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן