ביטוח נסיעות לחו"ל המלצות

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר זול שנחשב פשוט יחסית. בנוסף, לקראת נסיעה לחו"ל ישנן הכנות רבות, ובלא מעט מקרים נושא הביטוח נדחק לשוליים והבחירה בביטוח נעשית ללא תשומת לב יתרה – וחבל. טיול בחו"ל עלול להשתבש מסיבות שונות ומגוונות, וגם אם רובנו יוצאים מהארץ מתוך אמונה ש"הכל יהיה בסדר" (ואכן ברוב רובם של המקרים הכל בסדר ואנחנו נהנים כפי שתכננו), כדאי להבטיח מענה מוצלח לכל תרחיש אפשרי ולהגיע ליעד בראש שקט באמת.

ביטוח הנסיעות הבסיסי שמוצע על-ידי חברות הביטוח השונות דומה מאוד ובעצם כמעט זהה. הוא כולל כיסוי של הוצאות אשפוז אם חלילה תידרשו לכך כשאתם מחוץ לגבולות ישראל, כיסוי עבור רכישת תרופות במידת הצורך, פינוי מוטס לארץ, טיפולי חירום (כולל בשיניים) ועוד. גם המחיר של פוליסות אלה תחרותי מאוד, ובהתאם ההמלצה העיקרית לגבי בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל היא לבחון היטב מהן ההרחבות שאתם זקוקים להן. מומלץ לבדוק האם הביטוח נסיעות שלכם כולל גם ביטוח בריאות חו"ל.

סוכנות מובילה

הרחבה אפשרית אחת היא איתור וחילוץ. למי שטס למקומות כמו ברלין או רומא, מן הסתם אופציה זו אינה הכרחית, ואילו במקומות שמתאפיינים ברמה גבוהה יותר של חוסר ודאות (המזרח הרחוק, דרום אמריקה) תוספת זו עשויה להיות בעלת ערך רב. כמו כן תוכלו לרכוש ביטוח עבור ביטול הנסיעה או קיצורה (כלומר החזר כספי עבור הנזק שייגרם לכם במקרים אלה).

הרחבות אחרות מתאימות לסוגי חופשות ספציפיים כגון חופשת סקי, חופשת צלילה או נופש שכולל ספורט אתגרי אחר. תרמילאים זקוקים לביטוח ייעודי עבורם ומומלץ בחום לא לנסות לחסוך בסעיף זה. באופן כללי תוכלו להיעזר בסוכנים המנוסים של גבהים כדי להתאים את הביטוח האופטימלי עבורכם הן מבחינת הכיסויים והן מבחינת הפרמיה. פנו אליהם ותקבלו הצעת מחיר ביטוח נסיעות חול או כל ביטוח אחר משתלמת במיוחד.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן