האם כדאי ללמוד ביטוח פנסיוני?

שואלים את עצמכם האם כדאי ללמוד ביטוח פנסיוני? הגעתם אל המקום הנכון!

לימודי יסודות הביטוח, מאפשרים לכם להתמקצע באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. סוכני ביטוח פנסיוניים מספקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בנוגע לכל אפשרויות החסכון הפנסיוני העומדים לרשותם. הם בודקים את מסלולי הפנסיה של הלקוח ומייעצים לו בהתאם לגיל, למצב האישי ופרמטרים נוספים, מהן מסלולי החסכון הפנסיוני האטרקטיביים ביותר עבורו.

הסוכנים רוכשים את הביטוחים המתאימים עבור הלקוח בסיום העסקה.

לימודי ביטוח הפנסיוני, כוללים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. לאחר מכן, תקבלו תעודת הכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים מטעם הממונה על הביטוח.

מחפשים מקצוע לעתיד ללא צורך בפסיכומטרי או בתנאים קבלה מיוחדים? ביטוח פנסיוני יכול בהחלט להתאים עבורכם.

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור ביטוח פנסיוני ואנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המסלול של סוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים ויועצים פנסיוניים. בדומה ליועצים, המשווקים וסוכני הביטוח נדרשים לעשות את אותם שישה מבחנים. השוני הוא בסטאז' הנדרש לצורך ההכשרה.

בכל אחד מהתחומים, ייעוץ שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני, הסטודנטים מתמחים במקום העבודה המתאים ביותר עבורם. המכללה שלנו עוזרת לסטודנטים למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום הלימודים וההכשרה למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות בוגרי המכללה.

 האם כדאי ללמוד ביטוח פנסיוני?
הכשרה בתחום הביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר תלמדו אצל טובי המרצים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה. בנוסף למסלול שלנו בביטוח פנסיוני, אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור הביטוח אלמנטרי. בנוסף לכך, יש לנו קורסים והכשרות מעשיות עבור רפרנטים וחתמי ביטוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על לימודי רפרנט פנסיוני במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן