האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני

לפני שאתם שואלים את עצמכם האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני, צריך להבין מהם התנאים הנדרשים עבור הסמכת יועצים פנסיוניים, ומהי מתכונת הלימודים. בעקבות הרפורמה בתחום הביטוח הפנסיוני, ישנם כיום שלושה מקצועות נפרדים בתחום.

יועצים פנסיוניים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. בכל שלושת המקצועות אתם עוברים את אותה הכשרה תיאורטית, הכוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ועוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. השוני בין המסלולים השונים הוא באופי ההכשרה המעשית. לצורך קבלת הסמכה בכל אחד מהתחומים, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני כולל הכנה מקיפה לכל המבחנים הנדרשים כולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים עבורכם.
במסגרת השדרוג המקצועי, אנו ממליצים גם על קורס יועץ פנסיוני און ליין, שמאפשר לכם ללמוד בקצב שלכם, מכל מקום, ולהעמיק את ההבנה שלכם בתחום הפנסיוני.

האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני

במה עובדים יועצים פנסיוניים?

יועצים פנסיוניים בדומה ליועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים. אבל, ישנם גם יועצים שעובדים כעצמאים. היועצים הפנסיוניים מוסמכים לתת ייעוץ בלבד ללקוחות, והם מחויבים לטובת הלקוח. הם אינם מורשים לשווק מוצרים פנסיוניים ללקוח או למכור לו פוליסות ביטוח. בעקבות הרפורמה בתחום הביטוח, תצטרכו להחליט מהו התחום המועדף עליכם מבין שלושת המסלולים, האם אתם מעוניינים לעבוד כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים פנסיוניים. לא ניתן לעבוד במקביל בשיווק ובייעוץ.

כמה זמן לוקחת ההכשרה בייעוץ פנסיוני?

ההכשרה בייעוץ פנסיוני לוקחת כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. מסלול הלימודים במכללת אורין שפלטר הוא בהיקף של 670 שעות לימוד אקדמיות. במידה ויש לכם זכאות לפטור על חלק מהקורסים, פנו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה, ונבנה עבורכם תוכנית לימודים מתאימה. הלימודים מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים וללא צורך בפסיכומטרי.

מעוניינים ללמוד ייעוץ פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן