האם כדאי לפתוח סוכנות ביטוח?

רוצים לדעת האם כדאי לכם לפתוח סוכנות ביטוח? קודם כל אתם צריכים את ההכשרה המתאימה. אם עברתם את כל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, עבור ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, עומדות לפניכם כמה אופציות משמעותיות לעבודה בתחום. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים והמשווקים עובדים בבתי השקעות, סוכני הביטוח הפנסיוניים עובדים בדרך כעצמאים, מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום האלמנטרי העבודה כסוכני ביטוח מול הסוכנויות וחברות הביטוח השונות, היא האופציה המועדפת על הסוכנים.

עכשיו במידה ואתם רוצים לפתוח סוכנות ביטוח משלכם אתם צריכים קודם לעבוד בתחום מספר שנים, ולהכיר לעומק מפנים איך הדברים עובדים. אם אתם כבר סוכני ביטוח פעילים שעובדים כבר כמה שנים כעצמאים, פתיחת סוכנות ביטוח מאפשרת לכם לשנות כיוון ולהעסיק סוכני ביטוח תחת המטרייה שלכם. הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא כמובן על ידי שיתוף פעולה עם סוכנים נוספים.

האם כדאי לפתוח סוכנות ביטוח?
הכשרות בתחום הביטוח

עבור אלו מכם שרק מתחילים את דרכם המקצועית וחולמים על הקמת סוכנות ביטוח פרטית, הדרך מתחילה עם הכשרה בעולם הביטוח. עבור שני המסלולים, הפנסיוני והאלמנטרי תצטרכו לעשות שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם לכל המבחנים הנדרשים מטעם המדינה. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים, ובסיום קורס סוכן ביטוח פנסיוני למצוא עבודה. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, ועם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר!

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן