האם משתלם להיות סוכן ביטוח?

שואלים את עצמכם האם משתלם להיות סוכן ביטוח? קודם כל אתם צריכים לדעת שסוכני ביטוח עובדים כעצמאים או כשכירים, במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. השכירים מקבלים משכורת קבועה מבית העסק, בעוד הסוכנים העצמאים עובדים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית על העסקה ועמלת נפרעים היא עמלה רב פעמית המשולמת לסוכן הביטוח כל חודש כנגזרת של אחוז העסקה המשולמת. סוכני ביטוח נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשביל לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים אתם צריכים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול קורס יועץ פנסיוני און ליין מיוחד המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים ומקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות.

האם משתלם להיות סוכן ביטוח? אם אתם מעוניינים במקצוע מכניס עם אפשרויות קידום רבות ועם שילוב מעניין בין עבודה עם לקוחות לבין עבודה משרדית, זהו המקצוע המתאים עבורכם.

האם משתלם להיות סוכן ביטוח?
יועצים ומשווקים פנסיוניים

בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים או כמשווקים פנסיוניים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לניהול נכון של כספי הפנסיה והפיצויים. יועצים פנסיוניים בדומה ליועצי השקעות, עובדים בעיקר במסגרת הבנקים. המשווקים הפנסיוניים, עובדים בעיקר כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. תפקידו של המשווק הפנסיוני לתת ללקוחות מידע בכל הנוגע לקרנות הפנסיה, קופות גמל, ביטוח בריאות, ביטוח חיים וביטוחים רבים נוספים הנכללים במסגרת הפנסיונית. המשווקים בניגוד ליועצים הם בעלי אינטרס לשווק ללקוחות את המוצרים של בית העסק.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני או אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן