התמחות רישיון פנסיוני

רישיון פנסיה מעניק לכם את האפשרות לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. התמחות בתחום כוללת מעבר בהצלחה של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, כולל סטאז' של חצי שנה. את ההכנה למבחנים מבצעים בדרך כלל במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ.

התמחות רישיון פנסיוני

במהלך לימודי ייעוץ פנסיוני, אתם רוכשים את כל הכלים הנדרשים, בשביל לעבוד עם לקוחות בתחום. אתם לומדים לעומק על כל תוכניות הפנסיה ועל הביטוחים השונים, ואתם מקבלים תמונה מלאה על כל ענייני המיסוי על כספי הפרישה. בנוסף לכך, הלימודים מכינים אתכם לעבודה מעשית עם לקוחות באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים והמון תרגול מעשי בכיתה. 

במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות מסלול לימודים מיוחד ביטוח פנסיוני. אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות אנשי מקצוע מעולים, משווקים, יועצים וסוכני ביטוח פנסיוניים. בנוסף לכך, יש לנו כמובן גם מסלול לימודים בביטוח כללי ועוד מסלולים מקצועיים נוספים, כגון רפרנט ביטוח וחתם כללי, רפואי או עסקי. כמו כן, יש לנו קורסי המשך עבור סוכני ביטוח, קורס מאסטר פנסיוני שמעניק לכם כלים מקצועיים להתמודדות עם כל סיטואציה עם לקוחות בתחום.

 מאסטר פנסיוני, קורס למקצועני ביטוח

קורס יועץ פנסיוני און ליין שלנו מאסטר פנסיוני מתאים עבור סוכני ביטוח, משווקים ויועצים המעוניינים לרכוש כלים מעשיים נוספים לעבודה. הקורס הוא מעין התמחות פרקטית באמצעות תיאורי מקרים של סוכני הביטוח. הדגש הוא על לימוד אינטראקטיבי בכיתה. המטרה היא להתמודד עם כל תרחיש אפשרי ולהקנות לכם ארגז כלים מלא לעבודה עם לקוחות. 

הקורס מאסטר פנסיוני הוא קורס ייחודי בתחום המותאם במיוחד עבור הצרכים שלכם כסוכני ביטוח. בסיום הלימודים אנחנו בטוחים שתוכלו לתת שירות מקיף יותר ועדכני יותר ללקוחות בתחום. 


רישיון פנסיה מעניק לכם את האפשרות לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. התמחות בתחום כוללת מעבר בהצלחה של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה. ההכנה למבחנים מתבצעת בדרך כלל במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ.

במהלך לימודי ייעוץ פנסיוני, אתם רוכשים את כל הכלים הנדרשים, בשביל לעבוד עם לקוחות בתחום. אתם לומדים לעומק על כל תוכניות הפנסיה ועל הביטוחים השונים, ומקבלים תמונה מלאה של כל ענייני המיסוי על כספי הפרישה. בנוסף לכך, הלימודים מכינים אתכם לעבודה מעשית עם לקוחות באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים והמון תרגול מעשי בכיתה.

קבלת התמחות רישיון פנסיוני עם מכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות מסלול לימודים מיוחד בתחום הביטוח פנסיוני. אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות אנשי מקצוע מעולים, משווקים, יועצים וסוכני ביטוח פנסיוניים. בנוסף לכך, יש לנו כמובן גם מסלול לימודים בביטוח אלמנטרי ועוד מסלולים מקצועיים נוספים, כגון רפרנט ביטוח וחתם כללי, רפואי או עסקי. כמו כן, יש לנו קורסי המשך עבור סוכני ביטוח, קורס מאסטר פנסיוני שמעניק לכם כלים מקצועיים להתמודדות עם כל סיטואציה עם לקוחות בתחום.

התמחות רישיון פנסיוני
מאסטר פנסיוני, קורס למקצועני ביטוח

הקורס שלנו מאסטר פנסיוני מתאים עבור סוכני ביטוח, משווקים ויועצים המעוניינים לרכוש כלים מעשיים נוספים לעבודה. קורס יועץ פנסיוני הוא מעין התמחות פרקטית באמצעות תיאורי מקרים של סוכני הביטוח. הדגש הוא על לימוד אינטראקטיבי בכיתה. המטרה היא להתמודד עם כל תרחיש אפשרי ולהקנות לכם ארגז כלים מלא לעבודה עם לקוחות.

הקורס מאסטר פנסיוני הוא קורס ייחודי בתחום, המותאם במיוחד עבור הצרכים שלכם כסוכני ביטוח. בסיום הלימודים אנחנו בטוחים שתוכלו לתת שירות מקיף יותר ועדכני יותר ללקוחות.
מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל תוכניות הלימוד שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.
מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל תוכניות הלימוד שלנו? פנו אלינו אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן