יועץ ביטוח עצמאי

ישנם שני מסלולי ייעוץ מובילים בתחום הביטוח. המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. בשני המסלולים, הסטודנטים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים מתוכם זהים בשני המסלולים. בכל תחום יש שני מבחנים מקצועיים שונים. בנוסף לכך, על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. בין אם תרצו להירשם ללימודי ייעוץ פנסיוני או אלמנטרי תהיו בטוחים שתקבלו את ההכשרה המקצועית והמעשית המקיפה והטובה ביותר שיש להציע, אודות למרצים המובילים שלנו להם ניסיון וידע רב בתחום.

יועץ ביטוח עצמאי, הוא איש מקצוע שעבר את כל ההכשרה המתאימה בתחום. היועץ העובד כעצמאי, עוזר ללקוחות לקבל את ההחלטות הנכונות. בהתאם לכך הוא גובה עמלות על העסקה. בשנים האחרונות, יועצי ביטוח פנסיוני פונים גם לאפיק האלמנטרי. בדומה לכך, יועצים אלמנטרים משלימים השכלה בביטוח פנסיוני. השילוב בין שני התחומים, מאפשר ליועצים לתת שירות מקיף ויסודי יותר ולהגדיל בצורה משמעותית את קהל הלקוחות.

ייעוץ פנסיוני ואלמנטרי

במכללת אורין שפלטר, יש לנו שני מסלולים נפרדים לייעוץ פנסיוני ואלמנטרי. אבל כמובן שתוכלו לשלב בין שניהם. אנחנו ממליצים ללמוד תחום אחד ביסודיות, ולעבור את ההכשרה המתאימה ורק לאחר מכן להמשיך במסלול השני. בכל מקרה רוב האנשים שפונים להוספת נדבך נוסף לבית העסק, עושים זאת לאחר שנים של עבודה.

לצערנו בשנים האחרונות, העמלות של סוכני הביטוח נשחקו בהדרגה, והם חייבים למצוא דרכים להגדיל את ההכנסה. כמובן שעדיין אפשר להתפרנס בכבוד, אבל עם עליית המחירים והשינוי באיכות החיים, רבים מחשבים מסלול מחדש. השילוב בין ייעוץ פנסיוני לאלמנטרי, הוא אחד הדברים שיכולים בהחלט לעזור לרבים להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה. לייעוץ פנסיוני לימודים מעשירים ומאתגרים שיעניקו לכם את הבסיס לתחום ואם תרצו להרחיב את ארסנל השירותים שלכם בתור יועצים עצמאיים, שלבו גם ייעוץ אלמנטרי בלימודים.

אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, אתם כמובן מוזמנים עוד היום לפנות אל היועצים שלנו. אנחנו עושים את המיטב בשביל לספק לסטודנטים שלנו את כל המידע הנדרש לפני התחלת הלימודים. כמו כן, פנו אלינו לצורך קבלת הסילבוס המפורט של הקורסים ובנוגע למועדי הבחינות הנדרשים.

דילוג לתוכן