יועץ השקעות לימוד עצמי

לימודים והכשרה עבור יועצי השקעות

יועצי השקעות נדרשים לעבור חמישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי נוסף.

המבחנים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך. המבחן הנוסף הוא במקצועית א'. כמו כן תצטרכו לעשות התמחות של חצי שנה אותה ניתן להתחיל לאחר סיום ארבעת המבחנים הנדרשים במקצועות היסוד.

רבים מתלבטים האם ניתן באמצעות לימוד עצמי להכין את עצמם למבחנים הנדרשים. התשובה תלויה כמובן במשמעת העצמית וביכולת שלכם ללמוד חומר מורכב ללא הדרכה מתאימה. כמו בתחום הפסיכומטרי גם בייעוץ השקעות, נפתחו בשנים האחרונות מסלולי לימוד מקצועיים עבור הכנה לבחינות. לימודי יועץ השקעות במכללה מוכרת מאפשרים לכם ללמוד בצורה מקיפה לכל הבחינות הנדרשות ולעבור הדרכה מעשית הכוללת לימוד אינטראקטיבי בכיתה.

יועץ השקעות לימוד  עצמי
לימודים עבור יועצי השקעות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלול לימודים מלא בייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. המסלול בייעוץ ושיווק השקעות כולל את אותם מבחנים, השוני כמובן הוא בסטאז' המתאים לכל מקצוע. בניהול תיקים תצטרכו לעשות מבחן מקצועי נוסף במקצועית ב' ולעבור סטאז' של תשעה חודשים. המסלול שלנו עבור ייעוץ ושיווק השקעות הוא בהיקף של 555 שעות לימוד אקדמיות והוא לוקח כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

במה עובדים יועצי ומשווקי השקעות?

יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים ואין להם זיקה פיננסית למוצרים עליהם הם ממליצים ללקוח. התפקיד שלהם הוא להמליץ ללקוח על אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר עבורו. היועצים זקוקים לאישור של הלקוח עבור ביצוע פעולות בחשבון והם אינם רשאים לבצע כל פעולה ללא אישור הלקוח. משווקי השקעות עובדים בעיקר בבתי השקעות ותפקידם לשווק את המוצרים של מקום עבודתם לבעלי רישיון אחרים או ישירות ללקוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול לימודי ביטוח וייעוץ השקעות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן