יועץ פנסיוני בבנק משכורת

יועצים פנסיוניים עוברים הכשרה מקיפה מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך. במסגרת קורס יועץ פנסיוני און ליין, הם נדרשים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, הם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה. לאחר ההסמכה בתחום וקבלת התעודה, הם יכולים להתחיל לעבוד במסגרת הבנקים, או לפתוח עסק עצמאי.

העבודה במסגרת הבנקים מאפשרת ליועצים ביטחון תעסוקתי. השכר החודשי משתנה כמובן בין הבנקים השונים, אך מדובר פחות או יותר בשכר התחלתי שנע בין 7000 ש"ח ל-9000 ש"ח בחודש. כמובן שעם השנים השכר עולה בהדרגה, עם רכישת ניסיון בתפקיד. לאחר שלוש שנים בלבד של עבודה בתחום השכר מטפס לסכומים של 12,000 ש"ח עד-15,000 ש"ח לחודש. לאחר עבודה של שנים במסגרת הבנקים תוכלו כמובן גם לפתוח עסק עצמאי.

העבודה כיועץ פנסיוני מאפשרת לכם לעזור ללקוחות בניהול של כל החסכונות הפנסיוניים שלהם, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות ועוד ערוצי חסכון נוספים. מדובר בעבודה מאתגרת המשלבת ידע מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן עם שירות לקוחות אישי.

יועץ פנסיוני בבנק משכורת
לימודים עבור ייעוץ פנסיוני

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני מומלץ, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. במסגרת ההכשרה שלנו תקבלו כלים מעשיים לעבודה בתחום, ותרכשו ניסיון מקצועי. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ שבאים בפועל מעולם הביטוח והפיננסים. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, והרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובד בפועל במקצוע אותו הם למדו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן