יועץ פנסיוני מומלץ

יועצים פנסיוניים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי המעניק שירות בתחום. בנוסף לכך, חלק מהיועצים הפנסיוניים עובדים כעצמאים ומעניקים שירות ללקוחות בנוגע לחסכונות שלהם לשעת הזקנה. היועצים הם אנשי המקצוע היחידים המוסמכים לתת ייעוץ בתחום.

בכל הנוגע לבחירת יועץ פנסיוני מומלץ, צריך להבין שמדובר במקצוע שדורש הסמכה. לכן, הכלל הראשון הוא לפנות ליועצים שעברו את כל המבחנים ואת הסטאז' המתאים. מעבר לכך, כמו בכל מקצוע צריך לבדוק את ההמלצות של היועצים ואת הניסיון המקצועי שלהם.

הכשרת יועצים פנסיוניים

יועצים פנסיוניים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, עליהם לעשות סטאז' של חצי שנה. המבחנים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. המבחנים המקצועיים הם במקצועית א' ובגמר פנסיוני.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים, ועוזרים לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשית למצוא עבודה בתחום. במסגרת קורס יועץ פנסיוני און ליין במכללה תקבלו כלים פרקטיים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

יועץ פנסיוני מומלץ
כמה זמן נמשכים הלימודים בייעוץ פנסיוני?

מסלול הלימודים מתקיים באופן פרונטלי או דיגיטלי, מסלול של 670 שעות לימוד אקדמיות. הזמן שלוקח בדרך כלל לסיים את כל הקורסים ואת ההכשרה הוא כשנתיים. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות בוגרי המכללה.

מעוניינים לשמוע מהם תנאי קבלה ללימודי ייעוץ פנסיוני ופרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן