יועצי ביטוח פנסיוני

רוב בני האדם מודאגים במידה כזו או אחרת לגבי העתיד, ובמיוחד פועלים כדי לצמצם את אי הוודאות בגיל מבוגר. בהתאם ישנו ביקוש רב לשירותיהם של יועצי ביטוח פנסיוני – אנשי המקצוע אשר מסייעים ללקוחות לתכנן את עתידם ולבנות תיק פנסיוני אופטימלי בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם.

יועץ ביטוח פנסיוני מוסמך יכול לבחור בין עבודה כשכיר, לרוב בבנק, לבין הקמת עסק עצמאי ומתן שירותי ייעוץ ללקוחות פרטיים ולחברות. פוטנציאל השכר גבוה, כבר בתחילת הדרך ועוד לפני שצוברים ניסיון ומתקדמים בקריירה. בנוסף מדובר על תחום שצפוי לספק תעסוקה בשפע גם בעתיד, ועוד יתרון משמעותי הוא האפשרות להתחיל להתפרנס תוך שנה וחצי עד שנתיים בלבד, ללא צורך בלימודים אקדמיים ממושכים, תובעניים ויקרים.

על-מנת להפוך ליועצי ביטוח פנסיוני נדרש רישיון מתאים מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון שבמשרד האוצר. הרישיון ניתן למי שעובר 6 בחינות במקצועות יסודות הביטוח, כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. כמו כן יש לבצע התמחות בת 6 חודשים. מכללת אורין שפלטר מתמחה בקורסי הכנה לכל הבחינות הנ"ל: צוות המרצים הינו בעל ניסיון רב ונבחר בין השאר על בסיס אחוזי ההצלחה של התלמידים בכל מבחן, אתר אינטרנט ייעודי מאפשר למשתתפים בכל קורס לתרגל את החומר הנלמד ולצוות המכללה לעקוב אחרי ההישגים ולחזק אצל כל תלמיד את הנקודות בהן הוא מתקשה, ספרי לימוד מפורטים תורמים אף הם להטמעת החומר ותוכניות הלימודים מתעדכנות כל בעת בהתאם לשינויים האחרונים שעורכים משרד האוצר והרשות לניירות ערך ב-6 הבחינות הנ"ל.

עוד כדאי לדעת כי למכללת אורין שפלטר חברת השמה אשר מתמחה בתחום הביטוח והפיננסים. היכולות הגבוהות של חברה זו מסייעות לבוגרות ולבוגרים שהשלימו את הדרישות וקיבלו רישיון יועץ ביטוח פיננסי למצוא משרה שהולמת את כישוריהם בקלות ובמהירות.

דילוג לתוכן