ייעוץ פנסיוני

ייעוץ פנסיוני הוא שירות יקר ערך לכל אדם בכל גיל. הידע רחב ההיקף וההתמקצעות המתמדת של היועצים הפנסיוניים מבטיחים בחירה מושכלת של ביטוחים רלוונטיים לגיל הפנסיה (ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים, ביטוח אובדן כושר עבודה) וכן של מוצרי חיסכון לגיל זה (קופת גמל, קרן פנסיה, ביטוח מנהלים) – ובניית תיק שמצמצם למינימום את אי הוודאות לגבי העתיד ובפרט לגבי פרק הזמן שבו לא נוכל לפרנס את עצמנו.

יועץ פנסיוני יכול לבחור בין עבודה באופן עצמאי וליהנות מתגמול גבוה מאוד על המידע החיוני והעזרה המשמעותית שהוא מספק, לבין עבודה כשכיר, לרוב בחברת ביטוח, בית השקעות או בנק – אופציה שגם היא מתגמלת מאוד מכל הבחינות: שכר גבוה, סביבת עבודה מעצימה ונעימה, יציבות לטווח ארוך ועניין יומיומי רב.

גם אתם יכולים להפוך ליועצים פנסיוניים מבוקשים, גם ללא לימודים אקדמיים ארוכים אלא דרך מסלול הכשרה ממוקד ויעיל שניתן להשלימו תוך שנתיים ואף פחות מכך. המסלול כולל 6 קורסים, שכל אחד מהם הוא הכנה למבחן של הרשות לניירות ערך או משרד האוצר: כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירוך ערך וגמר פנסיוני. לאחר שעוברים את כל 6 הבחינות ומשלימים את הסטאז' (שנמשך חצי שנה ואפשר להתחיל אותו אחרי הצלחה ב-4 הבחינות הראשונות) מקבלים רישיון ייעוץ פנסיוני וניתן להתחיל להתפרנס בתחום. למכללת אורין שפלטר חברת השמה משלה שנמצאת בקשר רציף עם חברות הביטוח הגדולות בישראל (איילון, כלל, מגדל, הפניקס, הראל, שומרה, מנורה ואחרות), ובהתאם בוגרי המכללה נהנים מסיוע של ממש במציאת המשרה האידיאלית עבורם תוך זמן קצר להפליא.

גם הלימודים באורין שפלטר מקצרים את פרק הזמן עד להתחלת העבודה בתחום, וזאת בזכות הרמה הגבוהה שמבטיחה אחוזי הצלחה מקסימליים בכל המבחנים. אין צורך בידע מוקדם – המרצים אמונים על ליווי אישי ועל תמיכה מקצועית שמאפשרים לכל תלמיד ולכל תלמידה להתמודד בהצלחה עם כל נושא.

דילוג לתוכן