לימודי ביטוח פנסיה

לימודי ביטוח פנסיוני כוללים את כל הקורסים הנדרשים עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים כוללים הכנה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ולשני המבחנים המקצועיים הנדרשים. לאחר מעבר בהצלחה של ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל מיידית בסטאז' שאורכו חצי שנה. לימודי רפרנט פנסיוני מתאימים במיוחד עבור אנשים המעוניינים לעבוד בתחום הפיננסי. הלימודים מכשירים אתכם לעבודה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. במכללה שלנו המכללה המובילה בתחום הפיננסים, אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבורכם ומכינים אתכם לעבודה בפועל בתחום.

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים מלא, המכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני. במסגרת ההכשרה הסטודנטים לומדים את כל מה שיש לדעת בתחום ומכירים לעומק את כל הפוליסות הרלוונטיות. מעבר לכך, הסטודנטים רוכשים מיומנויות חשובות הרלוונטיות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, לרבות ניצול יעיל של הזמן ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ במהלך העבודה היומיומית.

מטרת ההכשרה הינה להקנות לסטודנטים את כל הכלים הפרקטיים, שישרתו אותם בפועל על בסיס יומיומי. הלימודים כוללים סדנאות, סימולציות ותרגולים תוך שימת דגש על האספקטים הפרקטיים של העבודה. מעבר לכך, לצורך נוחות הסטודנטים, כל השיעורים בקורס סוכן ביטוח פנסיוני מוקלטים, מה שמאפשר לצפות בהם בכל זמן נתון.

לימודי ביטוח פנסיה
לימודי ביטוח פנסיוני, תנאי קבלה

מסלול הלימודים במכללה אינו דורש תנאי קבלה מוקדמים והוא מתקיים בפורמט פרונטלי או אונליין לנוחיות הסטודנט. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני במכללה? אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן